Agentspoon Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Jeg har en liste med ansatte, der jeg ønsker å erstatte navnet med et bilde av den ansatte. Jeg trenger altså at Excel skal kunne identifisere et navn "Petter" i arket, og automatisk bytte ut dette navnet med et bilde lagret på maskinen av Petter i stedet. Dette skal altså skje hver gang navnet Petter skrives. Hvordan gjør jeg dette? Endret 23. januar 2022 av Agentspoon Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg tror du skal kunne kopiere et område i Excel, for deretter lime inn utvalg og lime inn som bilde. Hurtigtast i norsk Excel for å få lime-inn-dialogen: Alt+H, V. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2022 On 1/24/2022 at 12:31 AM, geir__hk said: Jeg tror du skal kunne kopiere et område i Excel, for deretter lime inn utvalg og lime inn som bilde. Hurtigtast i norsk Excel for å få lime-inn-dialogen: Alt+H, V. Men straks jeg da oppretter ny rute med samme navn, må dette gjøres på nytt igjen. Jeg ønsker å automatisere at hver gang teksten er der, erstattes det med bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå