Simoa Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Hei. Når jeg skal spille på ps4 og ps5 samtidig med to forskjellige brukere, får jeg beskjed om at jeg ikke kan spille på ps5. Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 22. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg har aktivert ps4 som primær playstation. Dersom jeg spiller ps4-spill på ps4 og ps5-spill på ps5 går det greit. Problemet oppstår hvis jeg spiller ulike ps4-spill på ps4 og ps5 samtidig. Betyr det at dette ikke er mulig? Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 https://playerassist.com/activate-a-ps5-as-primary-for-console-sharing-offline-play/ 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Har aldri hatt to PS samtidig, men på XBOX mener jeg at jeg kunna ha en satt opp som homesystem og la en annen brukerkonto spille mine spill på denne, og så logge inn på en annen Xbox med min konto og spille samme spill som denne. Med en lite klype salt om jeg husker feil, jeg kjøpte GP til alle tre Xboxene ganske fort. Om det fungerer likt burde altså noen kunne spille med sin konto på PS4, og så skal du kunne spille på PS5. Bruker du samme konto, eller to forskjellige? Mener å ha lest at PS4 og PS5 homesystem ikke påvirker hverandre, og at det er forskjellige backend tjenester. Dette kan være hvorfor du kan spille ps4 og ps5 spill samtidig. Men, når du spiller PS4 på PS5 så bruker den PS4 backend. Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 23. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2022 Takk for tips. Jeg bruker to forskjellige brukere. Etter å ha aktivert offline-spilling på ps5 og satt ps4 som primær maskin, ser det ut til å funke👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå