Spillredaksjonen Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Activision vurderer visstnok å droppe årlige Call of Duty-lanseringer Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Det må være mye bedre om de slipper mer innhold til spillene over en lengre periode. Et ekstra år med DLC gir nok gode penger i kassa det også. 3 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Sjørøver skrev: Det må være mye bedre om de slipper mer innhold til spillene over en lengre periode. Et ekstra år med DLC gir nok gode penger i kassa det også. Ja for å ikke snakke om presset ansatte har å levere ny release på en sånn måte. Tror det er lurt å gi de bedre tid uanaett hvor mange de er! 4 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) Nåja, det er det vel strengt tatt ikke lenger opp til ledelsen i Activision å bestemme. Nå må de danse etter Microsoft sin pipe. Endret 22. januar 2022 av ism_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
Mriceluver Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Call of duty blir laget av 3 forskjellige studios vanligvis, så det er ikke yearly release for studione. Men jeg tenker uansett yearly release er dumt og mer tid er bra. I mellomtiden kan de release MW2 and BO2 remastered Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Dette føles nesten som om Phil Spencer har fått i gang noen endringer allerede for hva som er positivt langsiktig for microsoft, kontra den tradisjonelle årlige grådigheten til acti-blizz. 1 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 King's Quest...drool. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) Kunne godt tenke meg et nytt spill i King's Quest serien Også Hexen var skikkelig bra husker jeg i gamle dager lol Endret 21. januar 2022 av Tåka 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Kvalitet foran kvantitet. Bruker ca 1000 kroner på COD hvert eneste år og lærer aldri. Bryr meg ikke om pengene men hadde foretrukket bedre innhold, Er jo lite lite nytt hvert år. Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Har kost meg masse med MW 2019 siden det kom ut og gjør det fortsatt, og glatt skippet Cold War og Vanguard. Jeg håper også at MW2 skal få det på rett kjøl igjen ja, og heller holder det i live i 2-3 år med godt jevnlig tilleggsinnhold. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Som om det skal stoppe dem fra å resirkulere alt det gamle dritet med et nytt navn Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 mkri96 skrev: Som om det skal stoppe dem fra å resirkulere alt det gamle dritet med et nytt navn Noe positivt kommer ut av det hvertfall, hvor Microsoft vil tillate støttestudioer å jobbe med noe annet enn CoD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå