Spillredaksjonen Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Xbox-sjefen ønsker å fortsette med Call of Duty på PlayStation – Sony er en viktig del av bransjen vår, sier Spencer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) Med måten han ordlegger seg på så kan dette tolkes på flere måter, så vi vet vel egentlig like lite som før Jeg tolker det som at Phil sier de er totalt åpne for at fremtidige COD-titler kan få fortsette å komme på PlayStation, men sannsynligvis kun hvis Sony åpner for GamePass på PlayStation. Eksisterende COD-titler og Warzone vil selvsagt ikke bli fjernet fra PS. Ser ingen grunn til at MS skal være snille mot Sony å la de fortsette å få COD eller andre ActiBlizz-titler uten å få noe i bytte. De fleste PS folka kommer til å kjøpe seg en Xbox for å spille disse titlene uansett, eller så kan de rett og slett bare ta å spille de på disse high-end gaming PC'ene de alle påstår de har. Skulle ingenting endre seg og MS vil være snille å la COD få fortsette eksistere på PS slike det alltid har gjort så kan nok Sony bare glemme å prøve skaffe seg slike sleipe eksklusive avtaler de har drevet med i alle år og frem til dags dato da Sony vil leve med frykten om at MS når som helst kan reagere med å ta fra de COD hvis de gjør noe som kan irritere MS. Det er jo også en knøttliten mulighet her for at MS faktisk kan greie forhandle seg til å få noen first party PS exclusives over til Xbox etterhvert i bytte mot COD også, men foreløpig er vel det det minst sannsynlige utfallet Vi får ikke noe endelig svar på hva som faktisk vil skje her før ActiBlizz oppkjøpet er 100% gjennomført om ca 18 mnd. Endret 21. januar 2022 av XtaZ Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 XtaZ skrev (3 timer siden): Med måten han ordlegger seg på så kan dette tolkes på flere måter, så vi vet vel egentlig like lite som før Siden min mor har lært meg at om man ikke har noe fint å si, så kan man heller la være, så velger jeg å si at dette er det eneste fra innlegget ditt jeg er enig om. 2 2 Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 3 hours ago, XtaZ said: Med måten han ordlegger seg på så kan dette tolkes på flere måter, så vi vet vel egentlig like lite som før Skal si…. tolkes? Eller lest på nett et sted? Må være måter for hva man skal «tolke» inn i alt mulig folk sier. Alt skal vris rundt til værste mening… Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Hadde vært gull med GP på PS. Spørs hvor gira Sony er på det da, men vil jo ikke være noen grunn til å ha xbox om alle xbox spill kommer til ps Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 2 hours ago, barezell said: Hadde vært gull med GP på PS. Spørs hvor gira Sony er på det da, men vil jo ikke være noen grunn til å ha xbox om alle xbox spill kommer til ps GP på PS er det eneste produktet fra Microsoft jeg ville vurdert å kjøpe. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 XtaZ skrev (8 timer siden): Jeg tolker det som at Phil sier de er totalt åpne for at fremtidige COD-titler kan få fortsette å komme på PlayStation, men sannsynligvis kun hvis Sony åpner for GamePass på PlayStation. Eksisterende COD-titler og Warzone vil selvsagt ikke bli fjernet fra PS. Tror du overvurderer handa til MS. Gamepass på PS, skjer ikkje. Kvifor skulle PS i det heiletatt underholde ein så tåpelig ide? Dei er jo igang med å lage sin egen tilsvarende tjeneste. XtaZ skrev (8 timer siden): Det er jo også en knøttliten mulighet her for at MS faktisk kan greie forhandle seg til å få noen first party PS exclusives over til Xbox etterhvert i bytte mot COD også, men foreløpig er vel det det minst sannsynlige utfallet Spel som Cod er tjent med ein stor brukerbase. Produktet blir dårligere, dess mindre folk som speler det. Sikker på at MS vil ofre millioner av PS spelere, for å prøve å karre til seg spel som Horizon eller GoW på Xbox, som allerede er tilgjengelig på Windows? Microsoft ser nok verdien i eit samarbeid med Sony, og ikkje legger seg ut i full "krig" mot konsollkongen. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Pallehysa skrev (9 minutter siden): Tror du overvurderer handa til MS. Gamepass på PS, skjer ikkje. Kvifor skulle PS i det heiletatt underholde ein så tåpelig ide? Dei er jo igang med å lage sin egen tilsvarende tjeneste. Ja, er de nå det? De kommer med en tjeneste, men lekkasjene så langt og folk som tidligere har vist god innsikt i slike ting, samt markedsanalytikere mener at Spartacus kan komme til å ta en noe annen form enn Gamepass. Men som de sier, time vil shåw... Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Ms vil ha god på ps5 og switch. De bryr deg ikke hvor du spiller spillene deres, så lenge du spiller den og abonnerer på tjenesten. Er lenge siden ms sa de ønsker å gjøre Xbox mer til en software tjeneste enn fysiske konsollerm Xbox vil bare være en plass du kan spille dem, frem til feber overalt og eventuelt dropper Xbox konsollen helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå