haakka Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hvordan bruker jeg blåtann på hovedkortet mitt til komunikasjon med en t610 ?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Første jeg har truffet med samme HK som meg. Hvis du ikke har kjøpt den eksternte BT antennen for vår type hovedkort, så har du ikke Bluetooth. Våre hovedkort er bare "Bluetooth enabeld". Vi har en kontakt klar til å plugge en BT enhet inn i. Men det er veldig dumt å låse seg til et hovedkort, så kjøp heller en USB Bluetooth dings. AKIRA Lenke til kommentar
haakka Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 hva mangler jeg sa du? men en sånn blåtanndings, hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kjøp deg en D-Link DBT-120 adapter. Liten og kjapp blåtann, setter den i USB port og da er det bare å bruke den med mobilen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 velg: www.komplett.no www.hwb.no www.mpx.no www.psdata.no osv... De fleste online webbutikker selger denne typen ting. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå