Gå til innhold

Selge Xbox One S. Kan spill medfølge?

564215

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal selge min Xbox One S. Den kom med Forza Horizon 4 ny og har i tillegg kjøpt RDR2 og Dark Souls. De to sistnevte er på cd, mens FH4 er lastet ned med en key. Kan dette medfølge ved salg eller er det låst til kontoen min? I så fall er det trygt å selge med kontoen? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, xClaymanx said:

Om du skal selge kontoen må du selv vurdere. Om du skal kjøpe en ny xbox eller abonere på gamepass ville jeg nok kanskje ha beholdt kontoen fremfor å opprette en ny.

Bare pass på at det ikke ligger sensitive data og betalingsmidler inne så går det nok bra.

Jeg kan altså ikke annonsere at konsollen selges med spill uten å gi fra meg kontoen? Selv med fysiske disker. 

Lenke til kommentar
564215 skrev (3 timer siden):

Jeg kan altså ikke annonsere at konsollen selges med spill uten å gi fra meg kontoen? Selv med fysiske disker. 

Om du har fysiske disker så kan de fint selges med ja, om du har lastet de ned på din konto så må kontoen være der til de har begynt å spille på sin konto. Kjøpte en brukt One X med FH4 og FM7 knyttet til tidligere eiers konto, hans bruker var der og spillet var lastet ned. Kunne ikke gå inn på hans bruker uten passord, men fikk fint spilt spillene selv om hans bruker var logget ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...