Disorder Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Hei. Jeg har en Xbox Elite series 2 kontroller som har mange uresponsive knapper. Da snakker jeg om en knapp som ikke registrerer trykket hvis jeg trykker på den fra høyre til venstre (vanskelig å forklare) Denne knappen er også veldig "myk" og klikker ikke så bra. Skulderknappene (Rb og Lb) er heller ikke særlig responsive og kan noen ganger registrere 2 trykk på ett, mens andre ganger må jeg trykke kjempehardt for å få noe til å skje. Finnes det noen her som har kompetanse og tid til å fikse på dette, eller vet noen om et sted jeg kan gå til? Jeg har levert til elkjøp der jeg kjøpte den før og fikk bare en ny med lignende problemer (dette er kjente problemer som mange har, men som kan fikses på) Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Hadde forsøkt å levere den inn en gang til, da min Elite S2 ikke har dette problemet. Skal du forsøke noe selv ser det rimelig enkelt ut å rengjøre knappene invendig som ofte forårsaker dette problemet. How to FIX Elite Series 2 Unresponsive buttons - YouTube Endret 20. januar 2022 av Z_E0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå