Spillredaksjonen Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Her er de ti spillene Espen ser mest frem til i 2022 Fra storslagne rollespill til edderkopptoggrøss. Espen gleder seg til mye forskjellig. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Somerville blir bra!!! Ellers en liten unøyaktighet i lista: Hogwarts Legacy kommer vel på PC og Xbox i tillegg til PS. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Om Hogwarts Legacy: Quote "Så lenge jeg kan huske har jeg drømt om et ordentlig rollespill satt til Harry Potters univers" Eg også. Diverre har eg ikkje gigantisk tillit til at Avalanche Software er utviklaren til å gjennomføre eit slikt prosjekt. Då eg søkte opp kva dei har laga tidlegare gjekk lufta litt ut av ballongen for min del. Ikkje ein dårleg utviklar, men det er ikkje akkurat rollespel dei har spesialisert seg i. 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Stray og Cho Cho Charles 👍😅 1 Lenke til kommentar
-LI3CWULZ Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Dying light Sjanger: Techland Utvikler: Avalanche software WTF?...LOL? Lenke til kommentar
Odd-Magne Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg ser frem til Frostpunk 2, Dune: Spice Wars og ARK 2, og håper de er så bra som de burde være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå