barezell Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Tja i hvert fall nærmere 1-2. plass enn noen sinne. Blir først spennende om 1-2 år når alle de nye Beteshda og Acti-Blizz AAA titlene potensielt kun kommer på pc/xbox. Hvordan er ståa da. Hvordan svarer Sony. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 8 hours ago, vidor said: Gamepass er nok temmelig strategisk fra Microsoft sin side for å ta mest mulig markedsandeler fra Sony og så skru opp prisene vesentlig etterhvert. Har lenge tenkt at dette ikke er holdbart over tid selv om MS har mye innestående på konto. Det er vel ingen som kan bli irritert om de skrur opp prisen for game pass etterhvert? Dette er nå bare logisk at det kommer en økning i pris før eller siden når de bare legger flere og flere store titler inn i tjenesten. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Det kommer selvfølgelig an på hvor mye de planlegger å øke prisen med. De fleste vil vel godta en liten økning? Mange spørsmål fremover nå. Personlig håper jeg at Beenox og Toys For Bob får lage nye Crash og Spyro spill. Kanskje til og med Banjo-Kazooie? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Som en gammel Crash-/Spyro-fan blir det rart å spille disse på Xbox hvis de kun kommer der. IT-Henrik skrev (18 timer siden): Vett ikke nødvendigvis om det er så veldig positivt for oss forbrukere, om enn ser bortifra det åpenbare (flere spill på Gamepass). Bekymringsverdig at så få, styrer så mye av mediumet vi er så glad i. Jaa, neppe positivt i sum. Det er bra med noen eksklusive studio som kan få ekstra tid, budsjett osv. for å lage konsoll-selgende spill. Men om så enorme studio med så mange store spillserier kun skal komme til MS sine plattformer så blir det nok i sum negativt for oss. Jeg personlig har alle konsoller, men det jeg frykter for meg selv er at spill kun kommer på GamePass etterhvert og at jeg må ha abonnement. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Nimrad skrev (2 timer siden): Som en gammel Crash-/Spyro-fan blir det rart å spille disse på Xbox hvis de kun kommer der. Crash og Spyro kommer til sannsynligvis til PC også, men det blir litt rart ja. Når det er sagt så er det ikke sikkert at det kommer noen nye spill i de seriene. Både Toys for Bob og Beenox satt til å jobbe med COD i fjor/forfjor. Og Vicarious Visions ble absorbert inn i Blizzard for å jobbe med Diablo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå