tazdevil Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Selv om jeg har ett max3 kort som er for dual ram , men hvordan er det å bruke singel? Merker man noe forskjell? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen problem med å kjøre singel men du får vel litt lavere ytelse,har faktisk kortet selv men har ikke testet ytelsesforskjellen mellom dual og singel, du kan jo kjøre singel og så oppgradere med en brikke til senere. Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Så det vil si att om jeg kjøper dual nå eller om jeg kjøper en singel nå og en om tre mnd så vill det bli akkurat det samme? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jepp, bare du kjøper en lik brikke. Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Kjekt å vite. Takk skal du ha snekker`n. Noe spes merke som lønner seg, tenkte jeg skulle kjøpe 512mb . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tja har testet en del ram og det beste er nok OCZ med Geil hakk i hæl, geil er jo en rimeligere brikke og du vil ikke merke noen annen forskjell enn noen få poeng i 3d mark tester.Ellers har du jo Corsair som heller ikke er å forakte, alle disse har livstidsgaranti. Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Går nok for geil pc3500 ultra platinum 512 tenker jeg , det er vel ikke noe merkbart på denne å opp til pc3700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå