Anonym122 Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg fikk en telefon fra Telenor etter jeg hadde brukt swap forsikringen min. Etter ca en uke merket jeg at touchen på telefonen i perioder ikke funket og jeg ikke fikk brukt den. Etter litt mer tid begynte jeg også å få problemer med mikrofonen når jeg snakket i telefonen også. Jeg hadde på dette tidspunkt brukket beinet, så fikk ikke levert den noe sted. Jeg klarte så å knuse telefonen før jeg fikk levert den hos Telenor, men jeg har video av at touchen ikke funket før den knuste. Jeg er nå ute av swap avtalen, men har fortsatt en forsikring hos telenor. Når jeg dro ned til telenor butikken så sa han som jobbet der at med en gang telefonen knuser så mister du all garanti på telefonen. Har jeg noen rettigheter her, eller er det sånn det skal være? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 "Forsikring hos Telenor" er sannsynligvis bare noe du gjør for å gi Telenor litt ekstra penger hver måned uten at du får noe igjen for det. Hvis du har innboforsikring så får du vanligvis dekket knust telefon der for en liten egenandel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå