Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sugardating

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en post for nettroll :)
Jeg ønsker å komme i kontakt med andre sugarbabes for å dele erfaringer o.l., da det ikke finnes et forum for dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SBNO skrev (21 minutter siden):

Jeg ønsker å komme i kontakt med andre sugarbabes for å dele erfaringer o.l., da det ikke finnes et forum for dette.

Kanskje litt feil forum når det i hovedsak er menn/datanerder her?

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (11 minutter siden):

Sugardating er bare et fint ord for prostitusjon.

Gjorde det godt å få det ut? Viktig å få påpekt det? Føler du deg moralsk høyverdig og mye bedre nå?

Sitat

Kjøp av seksuelle tjenester er ulovlig i Norge. 

Ja, den nordiske modellen er ekstremt ondskapsfull.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@hekomo du putter mye mellom linjene mine

Jeg har ikke noe i mot prostitusjon. Men jeg liker ikke når det norske språket vårt blir pyntet på og gjort "finere" med fancy låneord fra det engelske språket. "Sugardating" kan ikke oversettes til noe bedre enn prostitusjon på norsk.

Men for all del. Du har jo allerede avgjort hvilken holdninger jeg har. Selv om det jeg gjør er å kalle en spade for en spade. Eller rettere sagt, a shovel for en spade. 

Lenke til kommentar
SBNO skrev (1 time siden):

"Sugerbabes" er en gråsone, og hvor grensene går er vanskelig å fastslå helt.
Uansett så er dette feil sted for å komme i kontakt med andre kvinner som er sugarbabes, ikke bare er dette et mannsdominert forum(dessverre), men å diskutere konkrete handlinger som kan være i strid med norsk lov, er ikke noe vi tillater.
Lykke til videre, men denne tråden stenges.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...