Gå til innhold

Fps drop i cs1.6 med Radeon 9800pro.


cbcb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva slags monster skjerm har du for å få 110 Hz?

Man trenger ikke noe monsterskjerm for å få 110hz...en kompis av meg har 240hz på en Eizoskjerm, men det er en monsterskjerm :p

 

Og jeg kjøpte nytt grafikkort fordi jeg spiller andre spill innimellom + at jeg hadde "pittelitt" fps drop med det gamle kortet i 1.6 og jeg trodde radeon9800pro skulle takle det , men neida.

Endret av cbcb
Lenke til kommentar
hva slags monster skjerm har du for å få 110 Hz?

Man trenger ikke noe monsterskjerm for å få 110hz...en kompis av meg har 240hz på en Eizoskjerm, men det er en monsterskjerm :p

 

Og jeg kjøpte nytt grafikkort fordi jeg spiller andre spill innimellom + at jeg hadde "pittelitt" fps drop med det gamle kortet i 1.6 og jeg trodde radeon9800pro skulle takle det , men neida.

Kan være andre ting i din hw som gjør at du sliter.

Med nf2 ultra så hadde jeg ikke problem med mitt radeon 9700pro.

Men med det gamle asus a7m266 slet jeg bare værre.

Uansett hvilken cpu jeg puttet inn.

Nå sliter jeg bare med at mitt k8v hk ikke takler radeonkortet.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det er CPU CPU og CPU som har invirkning på FPS! Kjøp deg en 3200+ 64 og et KT8 fra asus og corsair 3200Pro ram! da blir det nyd! eller du kan gå for et billigere alternativ. men nøkkelordet er CPU kraft!

Så du hevder at CS....CounterStrike, Half Life modifikasjonen må ha 64 for å få 100 fps....jaja..leitte litt etter smileyen i tråden din, men fant den ikkje.

 

Til trådstarter: Høyrest ut som software problemer. Eit slikt kort skal jo såklart kunne prestere bedre enn eit FX5600

Lenke til kommentar
Det er CPU CPU og CPU som har invirkning på FPS! Kjøp deg en 3200+ 64 og et KT8 fra asus og corsair 3200Pro ram! da blir det nyd! eller du kan gå for et billigere alternativ. men nøkkelordet er CPU kraft!

Hvilke forutsetninger har du for å komme med slike påstander ?

Har testet steam på diverse brikkesett med diverse cpu'er.

Med nf2 ultra så hadde jeg stabil fps på 100 med xp 2000+ og 2500+

Tror det går mere på brikkesettet.

Lenke til kommentar
Det er CPU CPU og CPU som har invirkning på FPS! Kjøp deg en 3200+ 64 og et KT8 fra asus og corsair 3200Pro ram! da blir det nyd! eller du kan gå for et billigere alternativ. men nøkkelordet er CPU kraft!

Så du hevder at CS....CounterStrike, Half Life modifikasjonen må ha 64 for å få 100 fps....jaja..leitte litt etter smileyen i tråden din, men fant den ikkje.

 

Til trådstarter: Høyrest ut som software problemer. Eit slikt kort skal jo såklart kunne prestere bedre enn eit FX5600

Ditt j*ævla nek! Han må selvfølgelig ikke ha etAMD64 system for å få 100FPS!

Men det var for å statuere et eksempel!

Men resten av systemet, i tillegg til GFX har også mye å si på FPS'n

Endret av GoL_eoL
Lenke til kommentar

Du er nok ikke aleine om denne saken her :roll: fikk selv ett powercolor r9800pro til Jul, å ja.. jeg spiller cs, GF2 gts kortet funka bedre faktisk :blush: men det var kun i cs(1.6). solgte likegreit kortet å kjøpte meg ett gf4 ti4600 :p må si meg meget fornøyd med det. venter bare på nytt hk,cpu å ram nå :)

Endret av eln
Lenke til kommentar
Du er nok ikke aleine om denne saken her :roll: fikk selv ett powercolor r9800pro til Jul, å ja.. jeg spiller cs, GF2 gts kortet funka bedre faktisk :blush: men det var kun i cs(1.6). solgte likegreit kortet å kjøpte meg ett gf4 ti4600 :p må si meg meget fornøyd med det. venter bare på nytt hk,cpu å ram nå :)

AKKURAT samme problem, hadde GF2 før, bedre FPS da (untatt smoke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...