cbcb Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg fikk et nytt Sapphire Radeon 9800 atlantis pro i dag. Jeg skulle prøve cs1.6 og da hadde jeg fps drop ned i 30-40fps. Jeg bruker omegadriver, men jeg har også testet catalyst 3.8, men det hjalp ikke. Noen som vet problemet ? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 That's life with new gfx-cards in Counter-Strike... Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 prøv den nyaste catalyst driveren(3.10) og sjekk om det hjelper. du bør kanskje sjekke instillingane..eg slutta med cs sommeren 2002 då warcraft3 kom ut og huskakje innstillings commandoane.. sjekk på egenskaper-skjerm-avansert->innstillingane og sjekk om Anti aliasing etc står på fullt..du kan eventuellt skru det ned et hakk eller to om det hjelper. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) selv spiller jeg med rundt 350fps i CS pluss at jeg har AAx4 og AFx8 skriver bare dette i console FPS_max 400 developer 1 så er det gjort. Prøv omega 3.10 driverne, det er de jeg bruker edit: skrive leif Endret 9. januar 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er ikke det som er feilen, trust me. Dette sliter mange med, og du får enten ringe ATi (...), eller nøye deg med 80-100fps konstant... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 selv spiller jeg med rundt 350fps i CS skriver bare dette i console FPS_max 400 developer 1 så er det gjort. Prøv omega 3.10 driverne, det er de jeg bruker Det der er magisk.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Ser noen spiller med meget høy fps her. Stiller dere noen spørsmål, slik at dere ikke forvirrer nybegynnere. 1. For å oppnå 350 fps på skjermen , hva må da skjermkortet og skjermen støtte med tanke på hertz? Tror dere at 250 fps er 250 bilder i sekundet på skjermen? 2. Hva tror dere skjer med bildekvalieten når du kjører 1600 x 1200 med full fargestøtte og 100 hz ? Noen som har tenkt disse tankene av dere? Endret 9. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg skulle akkurat til å starte opp cs, så skal steam update. jeg VEIT jeg har kommet opp i over 3-400fps før steam update'a, nå kom jeg bare opp i 230.... det var ******* rart ! steam er ****** meg ikke noe å stole på! Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) kjør 3dmark 03 f.eks på wings of furry så kommer GFX'n min opp i over 796fps det har ikke noe med at skjermen min ikke støter så mange Hz EDIT: jeg kjører 1280x1024 Endret 9. januar 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er litt synd at ingen har lagd en CRT guide her på forumet for det hadde virkelig vært en fordel. Skjermkort og skjerm er jo ganske viktig og de påvirker hverandre. Nå som det er sakt er det på tide å lære litt om anatomi: http://www.daniele.ch/school/30vs60/30vs60_3.html Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 samme for meg om jeg ikke ser mer enn 60 bilder i pr. sek men i CS går det f.eks fortere å tømme et magasin hvis du har over 100fps Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 kjør 3dmark 03 f.eks på wings of furry så kommer GFX'n min opp i over 796fps det har ikke noe med at skjermen min støter så mange Hz EDIT: jeg kjører 1280x1024 Det du sier er at du tror skjermen din støtter 796Hz ?! Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Uff , alle tror jeg er nub , men jeg har faktisk spilt CS i 4år og jeg har ikke lyst å slutte med det. Har spilt i store claner...osv(cs community'et trenger meg) Har Omega 3.10 driverne installert. tror hvertfall det. noen som gidd å gi en link sånn at jeg kan være helt sikker? Endret 9. januar 2004 av cbcb Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg fikk et nytt Sapphire Radeon 9800 atlantis pro i dag. Jeg skulle prøve cs1.6 og da hadde jeg fps drop ned i 30-40fps. Jeg bruker omegadriver, men jeg har også testet catalyst 3.8, men det hjalp ikke. Noen som vet problemet ? skjedde dette fallet etter at du innstalerte kortet? du hadde høyere fps med gammelt skjermkort? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) kjør 3dmark 03 f.eks på wings of furry så kommer GFX'n min opp i over 796fps det har ikke noe med at skjermen min støter så mange Hz EDIT: jeg kjører 1280x1024 Det du sier er at du tror skjermen din støtter 796Hz ?! det er vel du som trur det. Det finnes vel strengt tatt ikke en LCD skjerm som støtter 796hz..... Skjermen min støtter 75hz uten å bruke Vsync så kan jeg oppnå hvor mange FPS jeg vil (nesten) men da blir bildene kunstige skjermen hviser ikke flere bilder enn 75 men jeg hadde klart over så så mange... Hvis du ikke kunne vist flere bilder enn hva skjermen tilater så hadde det ikke vært noe vits med 3dmark f.eks. da hadde det jo gått ann på hvem som hadde best skjerm derfor er 3dmark en "syntetisk" test edit: www.omegacorner.com Endret 9. januar 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) skjedde dette fallet etter at du innstalerte kortet? du hadde høyere fps med gammelt skjermkort? Jepp , Jeg hadde et Geforce FX 5600 256mb og da spilte jeg med ca 110fps/110hz konstant. Endret 9. januar 2004 av cbcb Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 vel , jeg er ingen ekspert, men jeg hadde tatt en reinnstallasjon av os. Du får sikkert bedre forslag fra andre. Men på den måten er du sikker på at alt skal funger da Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 vel , jeg er ingen ekspert, men jeg hadde tatt en reinnstallasjon av os. Du får sikkert bedre forslag fra andre. Men på den måten er du sikker på at alt skal funger da Jeg kan godt reinstallere OS, men å formatere skal jeg banne på at jeg ikke gjør Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 vel , jeg er ingen ekspert, men jeg hadde tatt en reinnstallasjon av os. Du får sikkert bedre forslag fra andre. Men på den måten er du sikker på at alt skal funger da er enig, jeg ville ha gjort det samme Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 vel , jeg er ingen ekspert, men jeg hadde tatt en reinnstallasjon av os. Du får sikkert bedre forslag fra andre. Men på den måten er du sikker på at alt skal funger da er enig, jeg ville ha gjort det samme da er vi hvertfall enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå