-TH- Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg og damen har lyst å starte med noe sammen. Vi tenkte på swing, men ser det er utrolig mange typer swingstiler og kurs. Tips til stil som er enkel å lære, passer til alt og er gøy å danse? Gøy å kunne danse litt ved i selskaper, hotell etc. Vi er i slutten av 30 årene og holder til i Bergen. Rock n Rolf og Kom og dans tilbyr kurs her. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Mener swing er noe av det enkleste å lære, og så trenger man ikke være skikkelig god for at det ser bra ut på dansegulvet. Ville kanskje startet med et nybegynnerkurs i swing og så staket kursen videre etter det dersom det faller i smak? Lenke til kommentar
-TH- Skrevet 15. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2022 Baranladion skrev (7 minutter siden): Mener swing er noe av det enkleste å lære, og så trenger man ikke være skikkelig god for at det ser bra ut på dansegulvet. Ville kanskje startet med et nybegynnerkurs i swing og så staket kursen videre etter det dersom det faller i smak? Takk for svar! Vi skal på nybegynnerkurs, men det er flere alternativer… Fasting hos Kom og dans. Swing Bugg og Boogie Woogie hos Rock n Rolf. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Hmm... Jeg hadde søkt opp alt det der på youtube og sett hva jeg syntes så fetest ut... Finnes det noen anmeldelser på de 2 kursholderne? Sjekk ut det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå