Redaksjonen. Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 «Et teknologisk sprang»: Kommende ubåter får en ny kombo av optroniske master Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) Er det Zeiss som lager disse periskopene/ mastene også eller...? Endret 16. januar 2022 av KjeRogJør 1 Lenke til kommentar
heuhen Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 hvis du leser teksten, før du kommentere så kan du lese navnet Hensoldt. Hva er problemet med Zeiss, de levere gode utstyr.? Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja, jeg så også Hensoldt, men det trenger ikke å bety at de produserer alt det leveransen inneholder. Du tolket meg vist kritisk til Zeiss(?)grunnløst. Jeg har sett i et Zeiss periskop på de ubåtene vi har i dag, det var ingen misnøye meg bekjent. Jeg ble forbløffet over hva det er mulig å lave. Så er vel ikke Zeiss for amatører å regne heller. 1 Lenke til kommentar
fiskeskjaer Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Hensoldt ble også offer for dataangrep i samme tidsrom: Hensoldt, a multinational defense contractor headquartered in Germany, has confirmed that some of its UK subsidiary's systems were compromised in a ransomware attack. On Wednesday, a Hensholdt spokesperson confirmed Lorenz's claims after BleepingComputer reached out over email. "I can confirm that a small number of mobile devices in our UK subsidiary has been affected," Hensoldt's Head of Public Relations, Lothar Belz, told BleepingComputer. However, Belz denied providing additional information regarding the incident, saying that "for obvious reasons, we do not disclose any more details in such cases." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå