java_man Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få min Creative DVD Blaster IDE 12x/40x til å bli sonefri? Har kun sett en film på den. Har hørt at den sperres etter man har sett fem filmer, og at det da er mye vanskeligere å få den sonefri. Stemmer det? Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 HALLO!!!!!!!!! Sjekk tidligere poster. Temaet har vært diskutert hauger av ganger tidligere....... Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-08 18:17, java_man skrev:Hei!Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få min Creative DVD Blaster IDE 12x/40x til å bli sonefri? Har kun sett en film på den. Har hørt at den sperres etter man har sett fem filmer, og at det da er mye vanskeligere å få den sonefri. Stemmer det? Spilleren blir ikke sone låast etter fem filmer, men etter du har byttet sone 5 ganger. Du får prøve en firmware oppgradering. Dette bør gjøres i dos å ligner litt på flashing av BIOS på ett hovedkort. Har selv utført det på en Aopen (pioneer) 6x/32x slot-in DVD-spiller. Prøvde 2-3 ganger før jeg fikke det til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: TROGSTAD skrev (2002-03-08 18:29):HALLO!!!!!!!!!Sjekk tidligere poster. Temaet har vært diskutert hauger av ganger tidligere....... Må nokk si meg enig i det, men det er kipt å bruke frames-versjonen når du søker. Men anyway, så stemmer det det som duden oppfor meg sier, at du kan se 5-6 filmer for "sperren" låser seg. Men jeg lurer på, blir man kvitt denne med ev. formateringer eller bytting av OS? Eller sitter denne "sperren" i selve spilleren/firmware? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Slike tråder passer bedre under cd,hd og lagring, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå