Gå til innhold

Sonefri DVD...

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få min Creative DVD Blaster IDE 12x/40x til å bli sonefri? Har kun sett en film på den. Har hørt at den sperres etter man har sett fem filmer, og at det da er mye vanskeligere å få den sonefri. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-08 18:17, java_man skrev:

Hei!

Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få min Creative DVD Blaster IDE 12x/40x til å bli sonefri? Har kun sett en film på den. Har hørt at den sperres etter man har sett fem filmer, og at det da er mye vanskeligere å få den sonefri. Stemmer det?

Spilleren blir ikke sone låast etter fem filmer, men etter du har byttet sone 5 ganger. Du får prøve en firmware oppgradering. Dette bør gjøres i dos å ligner litt på flashing av BIOS på ett hovedkort. Har selv utført det på en Aopen (pioneer) 6x/32x slot-in DVD-spiller. Prøvde 2-3 ganger før jeg fikke det til.

Lenke til kommentar

Quote:

TROGSTAD skrev (2002-03-08 18:29):

HALLO!!!!!!!!!

Sjekk tidligere poster. Temaet har vært diskutert hauger av ganger tidligere.......

Må nokk si meg enig i det, men det er kipt å bruke frames-versjonen når du søker. Men anyway, så stemmer det det som duden oppfor meg sier, at du kan se 5-6 filmer for "sperren" låser seg.

Men jeg lurer på, blir man kvitt denne med ev. formateringer eller bytting av OS?

Eller sitter denne "sperren" i selve spilleren/firmware?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...