1234567890qwertyuio Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jeg har dette lydkortet, og jeg ser etter en driver til det. Jeg har "googlet" ei god stund nå og jeg finner ingewn plass det går an å laste den ned! Er det noen som klarer å finne en driver til det? Er det ulovlig eller noe? Creative har den ikke, ihvertfall ikke så jeg ser. EDIT: Har Xp Pro Endret 9. januar 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 http://no.europe.creative.com/support/driv...ula.asp?id=1843 Var det noe vanskelig? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Creative siden er jææævlig treg her nå, men vet at creative drivere kan være ett problem.. Finner ikke windows dette automatisk? Og til Mr D: Les det med liten skrift: Requirements An existing Sound Blaster Vibra128, Sound Blaster 16 PCI, Sound Blaster PCI 128, Sound Blaster Ensoniq AudioPCI, or Sound Blaster PCI4.1 Digital software package must be installed before installing this update. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 se her du. tror du kan finne noe der, vet ikke hvilket OS du har så jeg kunne ikke gi direkte link Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Creative siden er jææævlig treg her nå, men vet at creative drivere kan være ett problem..Finner ikke windows dette automatisk? Windows finner noe automatisk, men da får jeg bare lyd på to av mine fire høytalere. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tror det er denne. Trykk videre på linken som står etter to proceed "click here" Er for WinXP. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Creative siden er jææævlig treg her nå, men vet at creative drivere kan være ett problem..Finner ikke windows dette automatisk? Og til Mr D: Les det med liten skrift: Requirements An existing Sound Blaster Vibra128, Sound Blaster 16 PCI, Sound Blaster PCI 128, Sound Blaster Ensoniq AudioPCI, or Sound Blaster PCI4.1 Digital software package must be installed before installing this update. Sorry. Var vel litt for kjapp der. Men, hvis Windows finner kortet, kanskje updaten kan brukes i tillegg...? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Tror det er denne. Trykk videre på linken som står etter to proceed "click here" Er for WinXP. Fikk bare opp denne "Fant ingen drivere som samsvarte med søket." EDIT: Fant noe når jeg brukte IE, bruket OPERA til vanlig. EDIT2: Det virka ikke Endret 9. januar 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå