Tullballj Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg har har hatt en del telefon nummer opp i gjennom årene. Har for eksempel brukt kontantkort til viltkamera osv. Jeg husker ikke hvor jeg har vært registrert, og vil ikke at folk skal prøve å kontakte meg på ikke aktive nummer. Hvordan sletter jeg nummer som ikke er aktiv når jeg ikke vet hvor jeg er registrert? Finnes det en database? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Du må be det aktive telefonnummerets mobiloperatør om å ikke bli oppført eller fjerne oppføring i "kataloger". Det kan kanskje gjøres via "Mine sider". Endret 13. januar 2022 av mobile999 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 13. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2022 Problemet er at jeg ikke kan huske tilbake alle operatører jeg har brukt. Jeg har heller ikke simkort. Jeg ser jeg har 8 nummer oppført. 5 av de er ikke aktiv. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Nkom hadde en tjeneste hvor man kunne sjekke hvem tilbyder var. Mulig de likevel kan hjelpe(?) Sitat Finn tilbyderen Tjenesten Finn tilbyderen er tatt ut av drift grunnet misbruk og/eller bruk ut over opprinnelig forbrukerformål. Kontakt Nkom på 22 82 46 00 ved spørsmål. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Tullballj skrev (21 minutter siden): Problemet er at jeg ikke kan huske tilbake alle operatører jeg har brukt. Har du forsøkt denne? xxxxxxxxxxxxxx Endret 13. januar 2022 av mobile999 Fail, ikke bruk den. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Tullballj skrev (27 minutter siden): Problemet er at jeg ikke kan huske tilbake alle operatører jeg har brukt. Jeg har heller ikke simkort. Jeg ser jeg har 8 nummer oppført. 5 av de er ikke aktiv. Ring nummeret ditt med 1945 forran så vil en svarer lese opp operatøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå