Spillredaksjonen Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Interaktivt museum lar deg dirke opp låser fra en rekke forskjellige spill Kommer til Steam denne uka. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Er lockpickinga fra Kingdom Come representert? Tok laaang tid før jeg ble komfortabel med den i spillet. Dette museet kan muligens bidra til å gjøre læringskurven litt mindre bratt. 2 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Pinng skrev: Er lockpickinga fra Kingdom Come representert? Tok laaang tid før jeg ble komfortabel med den i spillet. Dette museet kan muligens bidra til å gjøre læringskurven litt mindre bratt. Jeg var rasende på kc:D sin lockpick. Like før jeg gikk glipp av resten av dette mesterverket pga det! 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Hvis man liker å dirke låser så har man også Sophie's safecracking simulator (https://sophieh.itch.io/sophies-safecracking-simulator) Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Kan lukte noen søksmål her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå