ratm Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hvordan brenner man Iso og Bin filer?? Svarer allerede til dere som tror jeg skal brenne noe warez eller lignede. Det er feil. Ps: Bruker Nero 5.0.2.2 På forhånd takk Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! *.iso filer brenner du i Nero med "brenne image" under "fil" menyen. Når det gjelder å brenne *.bin filer, vil jeg også gjerne vite hvordan man gjør dette. John Erik Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 hent ned winiso og konverter bin/que til iso.. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Fireburner er et flott program for å brenne images. Det støtter både iso og bin/que. Ellers er det jo støtte for iso i Easy CD crator vet jeg. Jeg liker best å bruke fireburner til å brenne images, Nero til CD-Copy og når jeg setter sammen egne cd'er Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 IKKE bruk FireBurner. Den følger ikke det som står i *.cue fila (f. eks pregap) ... til ISO-brenning duger to program (hvis det er snakk om *.cue og *.bin eller andre snåle format, Nero tar lett *.iso), og det er BlindWrite Suite og CDRWin. Blindwrite støtter flest forskjellige iso-typer, brenner alt... CDRWin er de som startet med *.cue og *.bin... Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 .bin filer brennes på samme måte som .iso i Nero. Hentes frem ved å trykke 'vis alle filer' etter å ha valgt 'Burn Image'. Har du en fungerende .cue fil til .bin fila er den å foretrekke. Husk at cue filen (normal) skal ligge i samme katalog som .bin filen. Husk å hake av for 'Raw Data' i -Foreign image setting- vinduet som dukker opp om du ikke bruker cue fila. Rune. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Slike tråder passer bedre under cd,hd og lagring, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå