NTB - digi Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Mann satte fyr på nettkabler i frustrasjon over tregt internett på kafé i Kina Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Tviler på at nettet ble noe raskere. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Med dagens styresett i Kina kan jeg godt se for meg mange innbyggere sitter med mye innelåst frustrasjon. Hvis alternativene er mellom å gå til verbalt angrep mot myndighetene eller sette fyr på gjenstander i frustrasjon, og legger straff for individet og eventuell forfølgelse av nær familie - så tror jeg det er et enkelt valg. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Dubious skrev (6 minutter siden): Tviler på at nettet ble noe raskere. Man skulle jo tro det gikk brennkvikt etter på? 1 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Hey, da jeg gikk på folkehøyskole for mange år siden så var det kun tillatt med nedlastinger på natten / når det ikke påvirket nettet til andre (det var delt Coax-nett med TV-linjen så vi merket klar nedgang i netthastighet når det var Hotell Cæsar på TV). En morgen kom jeg ned til klasserommet - vi brukte egne PC-er - hvor jeg fant nettverkskabelen min koblet fra i begge ender. Da jeg spurte meg rundt fikk jeg fort høre av en medelev (dette skulle liksom være "datalinjen" på skolen) at det ble gjort for at ikke IP-pakkene som fortsatt var i kabelen skulle hindre nettet til andre. Så det meste er faktisk mulig når noen har dårlig nett... 1 1 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Dette viser viktigheten av å ha en god brannmur. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå