JOG Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kameraet er ett JVC Gr-DVL167EG Dig. videokamera Kobler til kameraet til firewirekortet og slår det på. PC registrerer kameraet og spør etter driver, alt fungerer som normalt til nå altså. Men hvilken driver? Ingen CD fulgte med kameraet, finner ikke noe på JVC`s hjemmeside. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kameraet er ett JVC Gr-DVL167EG Dig. videokamera Kobler til kameraet til firewirekortet og slår det på. PC registrerer kameraet og spør etter driver, alt fungerer som normalt til nå altså. Men hvilken driver? Ingen CD fulgte med kameraet, finner ikke noe på JVC`s hjemmeside. Noen som har peiling? Kan ikke hjelpe deg akkurat, men jeg registrerte en tråd om dette på et forum jeg følger litt. Du kan jo ta en titt der. Tydeligvis flere som har problemer med dette. http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=002Ah6 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vet ikke helt, men fulgte med CD med drivere til mitt JVC GDR-50.. De trengs for at man skal får brukt kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå