Spillredaksjonen Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Days Gone 2 skulle blant annet ha en mer levende verden og svømming Den kansellerte oppfølgeren skulle fikse flere av originalens svakheter. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Synd. Det er et ganske så bra spill. 3 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Tror jeg skrev noe slikt på steam: Som ett ubisoft spill, bare bra. Litt merkelig at ett bedre spill ikke skal ha livets rett, men årets creed eller cry alltid tjener inn samme hvor kjedelige de er. Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 tenkte ikke over svømming idet hele tatt. er det virkelig noen som mener at om man kan svømme så blir spillet mer beriket? det er jo bare en gimmick egentlig. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Jaqoby skrev: tenkte ikke over svømming idet hele tatt. er det virkelig noen som mener at om man kan svømme så blir spillet mer beriket? det er jo bare en gimmick egentlig. Hvordan er det en gimmick? Folk flest kan jo svømme 1 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Rogshit skrev: Jaqoby skrev: tenkte ikke over svømming idet hele tatt. er det virkelig noen som mener at om man kan svømme så blir spillet mer beriket? det er jo bare en gimmick egentlig. Hvordan er det en gimmick? Folk flest kan jo svømme Folk flest kan mye rart, det betyr ikke at spillet nødvendigvis blir beriket av at man kan det i spillet også. Det kommer helt an på spillet, og hva som skal gjøres. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Hvor mange spill har brukt svømming som en new feature i en oppfølger egentlig? Se nå kan endelig karakteren din svømme! Vet at det var en stor ting i san andreas. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Det er snakk om mye mer enn bare svømming her, da. Han og teamet ville ha en mer levende verden, natrlig verden og er vel svømming også et logisk skritt synes nå jeg. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Dødfødt spill som kom lenge etter zombie-faden hadde dødd ut. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Synd et av de beste spill på PS 4 som jeg har spillt, men Sony suger jo som vanelig, har sikkert spilt igjennom spillet 10 ganger nå og at man ikke kan svømme der spiller ingen rolle for meg, det med motorsykkelen osv og hordene som gjorde spillet helt perfekt for meg! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Likte spillet veldig godt. Håpet på et days gone 2. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Spiller det nå for første gang, 10 timer inn. Det er ikke fantastisk, men jeg koser meg likevel. Men er usikker på om jeg kommer til å fullføre det. Kjenner allerede nå at jeg begynner å bli litt lei av det svært repeterende gameplay mønsteret, er ikke akkurat svømming jeg tenker spillet først og fremst trenger. Uansett så koser jeg meg fremdeles så vi får se.... Endret 13. januar 2022 av GrinderX9 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Må Komme Days gone 2, eneren er en klassiker. Lenke til kommentar
noah.s.pedersen Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 jeg tror ikke svømmingen var noe problem, Deacon kommer fra landet. han vokste opp med motorsykler. det gir mening at han ikke kan svømme. mye enklere å bare legge det in som en del av spillet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 On 1/12/2022 at 3:59 PM, Jaqoby said: tenkte ikke over svømming idet hele tatt. er det virkelig noen som mener at om man kan svømme så blir spillet mer beriket? det er jo bare en gimmick egentlig. Interaktivitet med verden rundt deg har betydning for innlevelsen. Men det må også ha en funksjon som tilfører verdi til spillet. Eks. taktisk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå