Gå til innhold

t630 vs t610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er forskjellen mellom t610 og t630?

noen sier at t630 har vga kamera og mere minne stemmer det?

Bedre skjerm, som er mindre svak for lys og så er det dette Quickshare systemet som SE skryter så fælt av, for deling av bilder med venner osv osv osv. Men det ryktes at dette også skal bli lagt til i firmwaren til t610 etterhvert...

Lenke til kommentar

Bedre skjerm, som er mindre svak for lys og så er det dette Quickshare systemet som SE skryter så fælt av, for deling av bilder med venner osv osv osv. Men det ryktes at dette også skal bli lagt til i firmwaren til t610 etterhvert...

t610 har jo også quickshare.....har den ikke? I følge det som fulgte med min t610 av brosjyrer o.l. skal den i hvert fall ha det....

Lenke til kommentar

t610 har jo også quickshare.....har den ikke? I følge det som fulgte med min t610 av brosjyrer o.l. skal den i hvert fall ha det....

Hum.. Ikke i menysystemet slik som t630 skal ha vel? Eller er det jeg som surrer?

Lenke til kommentar

Minne forblir det samme etter det jeg vet.

Kamera har ikke VGA oppløsning, men har samme optiske oppløsningen som T610. Men den interpolerer bildet så det blir 3 ganger større... Ikke at bildet blir noe bedre da akkuratt, men det blir større og egner seg bedre om du f.eks sender bilde til mobiler med størrer skjerm ;)

Lenke til kommentar

Minne forblir det samme etter det jeg vet.

Kamera har ikke VGA oppløsning, men har samme optiske oppløsningen som T610. Men den interpolerer bildet så det blir 3 ganger større... Ikke at bildet blir noe bedre da akkuratt, men det blir større og egner seg bedre om du f.eks sender bilde til mobiler med størrer skjerm ;)

Skal ikke kameraet på t630 ha zoom oxo? Leste et sted at firmware til t630 passer til t610, men at t610 ikke vil kunne få zoomen t630 har (husker bare ikke hvor jeg leste det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...