Redaksjonen. Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Unreal Engine viser fremtidens datagrafikk: – Vi er i ferd med å nå fotorealisme i sanntid Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Nja... Vi har nok et stykke igjen. Ja, en del omgivelser er 90%+ i mål, men ikke alle omgivelser. Spesielt når det skjer noe med omgivelsene: Eksplosjoner, støt etc. Der er det enda en god del å hente. Men aller lengst unna er vi ihht karakterer. Det var et stort sprang fra Neo og Trinity til hun vi kunne styre selv. Og NPCene på gaten så billige ut. Der er vi nok knapt 70% i mål! Med Neo og Trinity, kanskje 80%... men der ble en helt annen skanning teknikk brukt... ala det Disney bruker. Og slikt er dyrt... Denne danske eksperten har nok ikke analysert så mye. Kanskje han er halvveis på vei til bestemor nivå selv? De neste årene har Epic mye jobb å gjøre ihht kollisjoner/støt. Og veldig veldig mye jobb ihht Metahuman! For der er vi enda langt unna! Det er ingen tvil om at Metahuman er det svakeste her. Og det har Epic innsett selv også. Og derfor også startet hele Metahuman prosjektet.. Endret 11. januar 2022 av Timeer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå