kristian6600 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har hatt en n6600 i cirka 3 uker, og nå er tiden inne til å begynne å skaffe seg noen programmer til mobilen. (å filme lenger virker en 10 sekunder virker ganske fristende) Hvis jeg skulle kjøpe ett program lurte jeg på: Hvilket program får du mest ut av? Hvilket program utnytter mobilens potensiale på best måte? Kristian Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Utrolig hva mennesket gjør. Vi blir født med to øyne, vi ser som regel bra, men greier man å se 5-6-7-8 innlegg lenger ned? Nei... http://forum.gamer.no/index.php?s=&act=ST&...=0#entry1593522 Lenke til kommentar
kristian6600 Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Takk, jeg ser helt fint jeg. Men du kunne da svare litt mer konkret på spørsmålet mitt og hvor du eventuelt finner de! Eti camcorder har jeg litt problemer med , forresten Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvis du bare skal kjøpe et program ville jeg satset på Photographer: Link Det har jeg hatt på både 3650 og 6600 og må si meg svært fornøyd Hvis ikke er det jo Mp3 spiller, radio(ikke sikker på om den virker på 6600 bare prøvd på 3650) eller et chatteprogram Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Takk, jeg ser helt fint jeg. Men du kunne da svare litt mer konkret på spørsmålet mitt og hvor du eventuelt finner de!Eti camcorder har jeg litt problemer med , forresten Les anmeldelsen min av ETI Camcorder. Der står det hvordan du fikser det! Da funker den... Setningen er tilogmed understreket Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hvor skaffes camcorder ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå