Nyidag Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Endelig, etter 12 år er jeg kvitt dårlig kundeservice via Canal Digital og tilsvarende tv tilbud som ble mindre tilgang til kanaler og dyrere for hver tredje måned. Det toppa seg når jeg måtte skrike meg til ny dekoder etter 11 år, fikk one place dekoder som ikke kunne brukes på WiFi da bildet gikk i frys etter 2 min, fakturaer som ble sendt som jeg ikke skulle hatt der jeg brukte 2 timer m 3 forskjellige kundebehandlere før den 3dje endelig forsto. Appen har stortsett vært i frys uansett hvilke nett jeg er på. Fy fader så lei jeg har vært Nå har jeg løst alt m ny leverandør, billigere tilbud flere kanaler og en app som går som det suser... nesten for sant til være godt Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Husker vi hadde et mareritt med Altibox i i ett og halvt år fra vi ble kunde. Masse rot på inngått avtale, utrolig mye rot for å få byttet hjemmesentral. Vi fikk ny hjemmesentral med en bug, gikk over ett år før dem sendte oss ny. Nå har de færreste mulighet til å velge leverandør i boligområdet der man bor. Lykke til. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Har hatt parabol fra Canal Digital siden 1998, Viasat siden 2002, nå Allente. Ingen problem. OnePlace boksen var ikke perfekt da den kom, men har vært utmerket siden stor oppdatering i November 2020. Tv via parabol er best, og uten problem. Allente appen har jeg ikke prøvd, da OnePlace boksen inneholder en haug med apper, serier og filmer, ukesarkiv. Internett har variert fra 14 Mb til ca. 50-100 Mb det siste året. Skjønner ikke helt hva slags problem du har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå