TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Spam botten gir seg ikke. Jeg har gjort det jeg fikk hjelp med fra sist gang via denne posten her. 🙄 Det ser ut som det er mange forskjellige boter med forskjellige navn. Dagens stream fikk jeg opp mot 5 rare chat-poster igjennom hele streamen (Se bildet ned under). Det begynner virkelig å irritere meg. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dem alle med kun ett knips? Vil jo ta år og dager å fjerne dem en for en. Trenger virkelig hjelp til det. 😢😢😢 Faktisk startet dette spam angrepet via denne stremen her. Hvis dere ikke gidder å se absolutt hele videoen, kan dere bare hoppe til slutten av streamen, og lese chaten ved siden av. Egen erfaring, hvis denne Lisa J prøver på andre enn bare meg, så anbefaler jeg å rapportere den personen med en gang. Ikke la dere lure av hennes skjarm og hjelpsomhet. Endret 9. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Kan du forsøke å aktivere "Hold potentially inappropriate chat messages for review"? (Omtrent samme sted som sist.) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 mobile999 skrev (3 timer siden): Kan du forsøke å aktivere "Hold potentially inappropriate chat messages for review"? (Omtrent samme sted som sist.) Hø!! Skjønner ikke hva du mener. 🤨 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Du huket av for block links under "Automated filters" tidligere. Ved siden av Automated filters finner du "Defaults". Her huker du av for "Hold potentially inappropriate chat messages for review". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 @mobile999 øh!! Mener du denne her? 🤔 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Bildet viser at du er i "Automated Filters". Klikk på "Defaults" ("fane" ved siden av Automated filters). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 @mobile999 okei. Den knappen du nevner er huket av. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) Lim inn følgende sitat i Blocked words og klikk Save: Sitat von, Von, vor, Vor, vOn, voN, vON, VOn, VoN, VON, vOr, voR, vOR, VOr, VoR, VOR, vyn, vYn, vyN, vYN, Vyn, VYn, VyN, VYN, vym, vYm, vyM, vYM, Vym, VYm, VyM, VYM, vur, Vur, vUr, vuR, vUR, VUr, VuR, VUR Endret 9. januar 2022 av mobile999 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 mobile999 skrev (8 minutter siden): Lim inn følgende sitat i Blocked words og klikk Save: Den er grei, jeg kan prøve. ☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) hekomo skrev (47 minutter siden): Lisa? Hvem er det? Jeg vet heller ikke hvem den Lisa er. Om det er en ekte person, ai eller en bot, ikke vet jeg. 🙄 Uansett, så håper jeg på at jeg får vekk de rare chat-postene nå. Endret 9. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Når streamer du nest gang? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 mobile999 skrev (1 minutt siden): Når streamer du nest gang? Nå i kveld klokken, kl 20:00 tenkte jeg og streame. ☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 Det må gå ca tre kvarter til de spam-botene begynner å poste, har jeg lagt merke til. Og det tar ca like lenge eventuelt litt under til neste kommer. Er veldig spent om de klarer å poste noe i det hele tatt nå. Vi får se. 🙄 Her er dagens stream: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 Yes, nå fikk jeg endelig kvitt de rare chat postene. Virkelig takk du @mobile999 for atter en gang. ☺️☺️ Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) Nja, det er nok en "dirty fix". Dvs. ikke akkurat skuddsikker. Jeg testet om det virket. Beklager den "wtf?" kommentaren. Hammerheads er visst vanskelige. Endret 9. januar 2022 av mobile999 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) Ah, det var du som skrev i chaten. Det går bra, ingen skade skjedd. Bedre enn ingenting. ☺️👍 Endret 9. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Klarer du å se noe sted om noe i chatten ble blokkert? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2022 mobile999 skrev (12 timer siden): Klarer du å se noe sted om noe i chatten ble blokkert? Nei, faktisk ikke. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Nye blokkerte ord: Sitat vun, Vun, vUn, vuN, vUN, VUn, VuN, VUN, vog, Vog, vOg, voG, vOG, VOg, Vog, VOG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå