Snowleopard Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april (endret) Campervan med innredning vil nok lett bikke mill. men håper jo at en personbilutgave kan fås nærmer 500K enn 700K. Er den fleksibel, slik ID. Buzz ikke ble, så kan man gjerne doble som personbil, varebil og campervan med endel av løsningene som er visst tidligere i tråden. Kommer helt garantert noe 3dje-parts-innredninger som er spesifikt tilpasset denne. Og det er nok mer hva jeg er ute etter. Edit: Men med tanke på KIA sin prissetting i Norge, frykter jeg den fort kommer nærmere 800K når den er nogenlunde greit utstyrt... Virker som importøren ikke priser etter å selge masse biler. Endret 10. april av Snowleopard Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 00:21 Del Skrevet lørdag kl 00:21 Dubious skrev (På 9.1.2022 den 16.43): Når dere snakker om dårlig plass og sånt, så må jeg bare vise drømmen min når det kommer til "bobil". https://arctictrucks.no/produkt/alu-cab-canopy-camper-black/ Det er et kjempedyrt taktelt. Sånn ønsker jeg meg også på min Mitsubishi L200 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 00:25 Del Skrevet lørdag kl 00:25 Simen1 skrev (På 5.1.2024 den 16.39): Jeg tenkte mitt om prisen på den smale campervanen..: Hadde man kjøpt og pusset opp en Toyota Hiace for 100k så hadde man fått en godt innredet campervan i omtrent det samme formatet, men også penger nok til bensin flere hundre tusen km. Bensin ? Du må ha Hiace på Diesel 😊 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet lørdag kl 00:27 Del Skrevet lørdag kl 00:27 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Sånn ønsker jeg meg også på min Mitsubishi L200 Jeg har bestilt. Estimert uka etter påske. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 00:29 Del Skrevet lørdag kl 00:29 Dubious skrev (Akkurat nå): Jeg har bestilt. Estimert uka etter påske. Gratulerer da får se om jeg får bestilt en gang også 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå