KimS Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei. Er det noen som hvet hvordan man kan lære seg å lage flash? Mvh. Kim Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg lærte en del av å leke selv.. Ligger en del tutorials på nettet, her er vel en; Spoono Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei. Er det noen som hvet hvordan man kan lære seg å lage flash? Mvh. Kim er vel bare å prøve seg frem, se på tuts og prøve og feile litt.. eller du kan kjøpe/låne en bok.. har ikke noen bok å komme med, men google har nok masser av websider med tuts. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei. Er det noen som hvet hvordan man kan lære seg å lage flash? Mvh. Kim er vel bare å prøve seg frem, se på tuts og prøve og feile litt.. eller du kan kjøpe/låne en bok.. har ikke noen bok å komme med, men google har nok masser av websider med tuts. Å låne bøker er desverre ganske vanskelig (offentlige biblioteker), men man kan jo alltids låne av en venn. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Å låne bøker er desverre ganske vanskelig (offentlige biblioteker), men man kan jo alltids låne av en venn. jeg har nettopp lånt meg en strålende php bok på off. bibl. i større byer (Bergen, Oslo) har de sikkert en masse Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Å låne bøker er desverre ganske vanskelig (offentlige biblioteker), men man kan jo alltids låne av en venn. jeg har nettopp lånt meg en strålende php bok på off. bibl. i større byer (Bergen, Oslo) har de sikkert en masse Jeg bor i Bergen, og der hadde de kun noen få bøker om web-ting. Mesteparten var utlånt. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg bor i Bergen, og der hadde de kun noen få bøker om web-ting. Mesteparten var utlånt. vet vi er way OT nå, men ja det er lang ventetid, men de kommer inn igjen til slutt. om du vil lære deg noe å dagen er det nok ikke beste løsningen, men. jeg vil anbefale google om det ikke lar seg gjøre å låne en bok. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Du lærer nok mest av å leke deg, og ta noen tut's .... flashkit.com er vel et ganske bra sted. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Flashkit.com dekker vel det meste... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Innebygde tutorials i flash MX (elns) funker ganske greit. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) jeg kunne litt flash før ( glemt d meste nå ), og jeg begynnte med de innebygde tutorialsene. Da kom jeg i gang, så bare prøvde å feilet jeg litt, og jeg syns d var en bra måte å lære d på. EDIT: 200 innleg Endret 10. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Finnes det noen Flash-lage-programmer til Linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå