Anzure Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg ser etter et smart alarmsystem med: Dør- og vindusensor Bevegelsessensor Sirene Røykvarsler Overvåkningskamera Helst med funksjon for automatisk armering. Det er en fordel om det er god rekkevidde. Hvis det støtter HomeKit er det en fordel. Bør jeg velge ZigBee eller Z-Wave? Og hvilket merke bør jeg satse på? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg har gått med de samme tankene som deg, så jeg følger med tråden med interesse. Hvis jeg kan spare Verisure-pengene er det verdt det. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har samme spørsmål. Kom noen av dere @waremanu@henrikwl fram til noe? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Altså uten alarmsentral? Homely valgte jeg, men er jo et alarmselskap. Dog vesentlig billigere enn Verisure (199kr / mnd tror jeg, men du nedbetaler (rentefritt) komponentene du kjøper som sensorer etc.). Veldig fornøyd med Homely så langt. Fordeler: Relativt sett billig. FG-godkjent alarmsentral. Integrasjon med Yale Doorman v2 og L3. OK app. Ulemper: Ingen FaceID for å skru av alarm i app (må bruke tallkode i appen). Litt mindre valgmuligheter sml. med Verisure som jeg hadde før, e.g. kan ikke velge "auto-lock" på Yale Doorman kun i en spesifisert tidsintervall. Endret 15. februar 2023 av Anterialis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå