hjelppp Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Hei, jeg sølte sukker innholdene drikk på pcen min istad, drikken har sølt ved der lyden kommer ut. Men den lager irriterende lyder nå. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Det første du gjør er å ta strømmen. Sitter du å venter er pc'en dau Lenke til kommentar
MKap Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) Dette var ein Lenovo-laptop av noko slag? Kva slags irriterande lyder? Berre når den spelar av noko, eller konstant? Som nemnt over, slå av maskinen, dra ut ledninger og ta evt. ut batteri om mogleg. Bruk ein fuktig klut til å få fekk så mykje kliss som mogleg. Det beste er å opna og gjera forsiktig reint inni, men då bør ein ha skrudd litt på laptopar tidlegare om det ikkje er veldig lett tilgjengeleg. La deretter maskinen ligga til tørk nokre dagar og håp på det beste. Plasser den på ein slik måte at vatnet renner ut enklast mogleg (høgtalargrill nedover om eg forstår problemet rett). Pass på at evt. vatn som kjem ut kan fordampa ut i rommet, slik at fukta ikkje blir fanga. Endret 6. januar 2022 av MKap Lenke til kommentar
hjelppp Skrevet 7. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2022 Men jeg har slått den av og den lager forsatt dire lyder? Er det farlig? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Du spesifiserer ikke om dette er en stasjonær eller en bærbar. Farlig er det nok ikke siden du har tatt ut strømmen, men om det er en bærbar bør batteriet kobles ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå