Nimsi Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vent på WoW. Jeg har heller aldri spillt mmorpg, men tenkte at det ville være en god begynnelse. Og da starter du jo tidlig og slipper å være den eneste lvl1 Burde få deg litt bakgrunn, ellers kommer alle til å bli høy lvl, mens du fortsatt funderer hva PvP og WTB betyr Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vil nok en gang ymte frempå at Anarchy Online er et kjekt spill å komme seg inn i MMORPG-verdenen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvem er det som kaller ungene sine for MMORPG, egentlig? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vil nok en gang ymte frempå at Anarchy Online er et kjekt spill å komme seg inn i MMORPG-verdenen Har hørt at AO kan være lit vrient for mybegynere jeg da. Det er jo lit gammalt også da. Desuten liker jeg Fantasy bedre, men det er jo noe spesielt med star wars da, så det kunne gåt. Blir nokk at jeg venter for å se hvordan linage 2 blir, skulle vist komme i slutten av februar leste jeg. Er det sant? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg skal kjøpe Final Fantasy XI, kanskje i dag. Gleder meg sinnsykt til jeg får det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Joda, AO kan være litt vrient kanskje, men hvis man er villig til å sette seg inn i det tar det ikke så alt for lang tid før du er 'up and gaming' Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg ville valgt DAoC eller AO, men jeg har isdn, så mmorpg er nekt. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har hørt at AO kan være lit vrient for mybegynere jeg da. Det er jo lit gammalt også da. Desuten liker jeg Fantasy bedre, men det er jo noe spesielt med star wars da, så det kunne gåt. Blir nokk at jeg venter for å se hvordan linage 2 blir, skulle vist komme i slutten av februar leste jeg. Er det sant? Det kommer en Taiwansk Open beta på tirsdag nå. les den forige posten. Dato for NAOB er usikkert enda. NC satser mer på Taiwan og Korea. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Er det noen her som kan gaide meg til påmelinga av den taiwanske betaen til Lineage2 ? Er bare firkanter der det skal stå bokstaver hos meg. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det noen her som kan gaide meg til påmelinga av den taiwanske betaen til Lineage2 ? Er bare firkanter der det skal stå bokstaver hos meg. Sendte deg en PM om hvordan dette gjøres Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Er det noen her som kan gaide meg til påmelinga av den taiwanske betaen til Lineage2 ? Er bare firkanter der det skal stå bokstaver hos meg. Sendte deg en PM om hvordan dette gjøres Wee!!! Gleder meg, håper jeg får det til! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Spiller Lineage 2 Beta nå, men det er jo så lenge til orginalen kommer ut. Leste at det var i april en gang et sted. Mit spørsmål nå er, er det noen andre online spille som er noe liknande lineage 2 som er på markede nå? Er det noen som er like bra? JEg syntes det er ekstremt kult, men det er no værre vannskelig å gjøre quester siden alt står på taiwansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå