Mathias Klingenberg Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Den svenske 71-åringens hjerte stoppet. På tre minutter kom dronen til unnsetning med hjertestarter Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg et betinget positiv til disse, er helt imot pakkeleveranser med disse. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Roger Moore skrev (39 minutter siden): Jeg et betinget positiv til disse, er helt imot pakkeleveranser med disse. Hva er grunnen til det, om jeg tør spørre? 1 Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 henrikwl skrev (1 time siden): Hva er grunnen til det, om jeg tør spørre? Støy. Vil du ha hundre til tusenvis av disse surrende over hodet hele døgnet? Lenke til kommentar
Mr Dr PHD President Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Sjekk video der alpinisten Hirscher nesten får en kameradrone i hodet i en konkurranse. Desto flere droner i luften, desto større fare for at de faller ned og skader noe eller noen. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Droner er garantert kommet for å bli, men tenk på hvor ny teknologi dette egentlig er. Tenker at flysikkerheten på dem fortsatt er på bleiestadiet, de kommer til å bli langt sikrere. Noen tusen slike over hodet med postpakker i dag ser jeg på som heller skummelt. Lenke til kommentar
JKUKL85W Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Ganske interessant hvordan medisinsk forskning og teknikk brukt her kun har som målsetting og fokus å redde syke mennesker, og stadig sykere sådanne. Jeg er redd naturen bare skoggerler av oss. Lenke til kommentar
5V115MSQ Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 I går tok jeg en t/r på 3mil i arbeidstiden for å kjøpe noen hydraulikkoblinger som kostet 100kr og veide ca 50g. Ganske tullete egentlig å bruke 1,5 timer av arbeidstiden til å frakte dette i en metallklump på 2 tonn, da en drone kunne spart samfunnet for 1,5 timer bortkastede arbeidstimer, 6kWh bortkastet strøm til min elbill, slitasje på bil, slitasje på vei og potensielle trafikkulykker. Så i noen tilfeller mener jeg droner er egnet til å levere pakker. 4 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 On 1/7/2022 at 12:37 PM, 5V115MSQ said: I går tok jeg en t/r på 3mil i arbeidstiden for å kjøpe noen hydraulikkoblinger som kostet 100kr og veide ca 50g. Ganske tullete egentlig å bruke 1,5 timer av arbeidstiden til å frakte dette i en metallklump på 2 tonn, da en drone kunne spart samfunnet for 1,5 timer bortkastede arbeidstimer, 6kWh bortkastet strøm til min elbill, slitasje på bil, slitasje på vei og potensielle trafikkulykker. Så i noen tilfeller mener jeg droner er egnet til å levere pakker. Godt poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå