Gå til innhold

Den svenske 71-åringens hjerte stoppet. På tre minutter kom dronen til unnsetning med hjertestarter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Droner er garantert kommet for å bli, men tenk på hvor ny teknologi dette egentlig er. Tenker at flysikkerheten på dem fortsatt er på bleiestadiet, de kommer til å bli langt sikrere.

Noen tusen slike over hodet med postpakker i dag ser jeg på som heller skummelt.

Lenke til kommentar

I går tok jeg en t/r på 3mil i arbeidstiden for å kjøpe noen hydraulikkoblinger som kostet 100kr og veide ca 50g.

Ganske tullete egentlig å bruke 1,5 timer av arbeidstiden til å frakte dette i en metallklump på 2 tonn, da en drone kunne spart samfunnet for 1,5 timer bortkastede arbeidstimer, 6kWh bortkastet strøm til min elbill, slitasje på bil, slitasje på vei og potensielle trafikkulykker. Så i noen tilfeller mener jeg droner er egnet til å levere pakker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
On 1/7/2022 at 12:37 PM, 5V115MSQ said:

I går tok jeg en t/r på 3mil i arbeidstiden for å kjøpe noen hydraulikkoblinger som kostet 100kr og veide ca 50g.

Ganske tullete egentlig å bruke 1,5 timer av arbeidstiden til å frakte dette i en metallklump på 2 tonn, da en drone kunne spart samfunnet for 1,5 timer bortkastede arbeidstimer, 6kWh bortkastet strøm til min elbill, slitasje på bil, slitasje på vei og potensielle trafikkulykker. Så i noen tilfeller mener jeg droner er egnet til å levere pakker.

Godt poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...