Roger Moore Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) tommyb skrev (På 11.1.2022 den 14.40): Nevnte det lengre opp i her, men det er altså ikke trivielt å bygge flere kjørefelt i tettbebygde strøk. Ofte må det samme gjøres over bakken som under bakken: å innføre flere plan. Det er igjen slett ikke trivielt, og medfører seriøse ulemper under byggingen - kapasiteten vil gå ned, ikke opp, og sannsynligvis over en byggeperiode på flere år. Det er ikke strengt nødvendig å utfordre bæreevna med å bygge tunnelløpa inntil hverandre når man skal øke kapasiteten. Hvis det er rimeligere å holde større avstand blir det rasjonelle valget å holde større avstand. Eller for å snu problemstillingen, der det er mulig å bygge flere kjørefelt, er det ikke lønnsomt å bygge underjordiske tunneler. Hadde det ikke vært for disse faktorene, hadde det ikke vært noe særlig marked for slike tunneler. Det er ikke trivielt under bakken heller. Sjekk Crossrail f.eks. Endret 12. januar 2022 av Roger Moore 2 Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) tommyb skrev (1 time siden): Er stråmenn hersketeknikk, da? I seg selv kjenner man andre. For vis meg én plass i diskusjonen der én person sier det er trygt om en bil skulle antenne. Eller at framtiden er at alle skal ta bilheiser og stå i kø i hver sin Tesla? Kan du det? Nei, for du lager stråmenn. Er ad hominem hersketeknikk? Du diskuterte ikke noen av punktene jeg har poengtert heller. Hva er vitsen? Brann og sikkerhet ble forsvart på side 7. Bilheiser har Musk snakket om mange ganger siste 4 årene, er viktig for å redusere areal på overflaten i bymiljøer og en kritisk del av sleden" (som skulle gå i 200km/t). Kø var "hele poenget" med dette produktet på side 8. God lesning! Men nå er jeg ferdig med å diskutere hvem du tror er mest sjalu på forumet, hva du tror artikkelen handler om og irrelevans alà du sa/jeg sa/hvem sa. Foreslår at vi går tilbake til å diskutere den fantastiske oppfinnelsen... Endret 12. januar 2022 av HåkonN 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 11 hours ago, Roger Moore said: Det er ikke trivielt under bakken heller. Sjekk Crossrail f.eks. Nei, det er ikke trivielt under bakken heller. Men det gir noen ekstra muligheter og man trenger ikke nødvendigvis stenge trafikken på andre plan når man jobber under bakken. På de fleste lokasjoner er det fortsatt rimeligere og enklere å rett og slett bygge vei rundt tettbebyggelsen. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 uname -i skrev (På 10.1.2022 den 19.00): Her står det at 4000/h var basert med autonome pods og at de senere(bordet fanger) reduserte det til Model 3 stappet full av folk. (Var det ikke du som hatet tog fordi det var så fryktelig å sitte ved siden av fremmede mennesker? Sikkert mye bedre å sitte i et trangt Model 3-baksete klemt inne av to ukjente 🤣 ) Klassisk Musking. https://www.curbed.com/2022/01/elon-musk-las-vegas-tunnel-ces.html Part of this math was calculated when the system was to use autonomous 12-passenger vans, which have never materialized, and then by having four passengers in each autonomous SUV, with one person sitting in the non-driving driver’s seat Nå testet de kapasiteten og nådde det lovede 4400 med systemet som det ble bygget: Så da konkluderer vi med bomskudd fra deg igjen. 1 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 HåkonN skrev (På 10.1.2022 den 20.47): Hva i videoen er det du mener er relevant? Den ser ut til å være laget av enda en av disse løgnaktige grifterne som lager videoer som angriper alt Elon Musk driver med. Vedkommende er allerede avkledd, avslørt og latterliggjort da han ikke har peiling på hva han snakker om: https://littlebluena.substack.com/ Sitat Når det gjelder at noe er godkjent av brannvesenet, så endrer jo ikke det faktum at man sitter som et kjøttstykke på et stort batteri i et tett tynt sugerør av betong. Brannvesenet må forholde seg til lovene. Du kan jo prøve å bygge en slik tunnel i Norge, og spørre hva brannvesenet syntes? Og hvorfor tror du de har kommet til den konklusjonen etter 100 års erfaring med slike konstruksjoner? Galskapen kommer jo for øvrig utmerket godt frem i klippet over, litt lenger ut i videoen. Ok, så brannvesenet i Las Vegas er da... inkompetente? Korrupte? Hva er det du mener er galt med dem siden de ikke bare godkjente systemet, men deltok i utviklingen? Sitat Angående rettsaken, så har samme kanal en hel miniserie som går i dybden. Det er komplett utskrift fra rettsaken. Så artig du skulle nevne det, for også disse videoene er rent søppel, full av løgner og bevis på skaperens kunnskapsløshet. De plukkes i fillebiter her: https://littlebluena.substack.com/p/common-sense-skeptic-musk-on-trial https://littlebluena.substack.com/p/common-sense-skeptic-musk-on-trial-4b6 Sitat Tar ikke mange minuttene før man skjønner at Musk ikke lenger er foran et kamera, og viser sitt sanne jeg. Mannen fremstår som en narsissist. Jeg har eid Tesla sin toppmodell selv, og syntes det de har gjort mye bra for industrien, men Musk er jeg stadig mindre imponert over etter å ha fulgt han tett i mange år. Både som leder og menneske. Vel, du lar deg tydeligvis lure av åpenbare løgner som fremsettes, så lenge det er en Musk-hater som kommer med løgnene. Så jeg tror ikke vi skal feste så altfor stor lit til dine vurderinger her. Ikke er de relevante for det jeg skrev heller. Sitat Mange går fortsatt den dag i dag og tror at dette er mannen bak Paypal. Ingen vet navnet på de som utviklet Paypal-service (og ga Elon sparken som følge av hans udugelighet etter bare 6 måneder). Hvorfor tror du det har seg? PayPal er et resultat av at selskapet til Musk ble slått sammen med et annet selskap. Så han grunnla PayPal ja. Hva med det? Er dette et forsøk på å svare på når han har stjålet æren for andres arbeid? For dette er ikke noe eksempel på det. Du må nesten komme med konkrete eksempler på at han har stjålet æren for andres arbeid. Et selskap han bokstavelig talt var med og grunnlag er ikke et eksempel på dette. 1 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Roger Moore skrev (På 10.1.2022 den 21.19): En god video som flere i menigheten til Musk burde se. Spesielt redaksjonen i tesla Ukeblad. Det er sånne kritiske spørsmål en forventer fra det som skal være er magasin av og for ingeniører. Men... Det er ufattelig irriterende når de i videoen sier at brannen i Hundvågtunnelen er en elbil. Det er og blir for svakt. Selv om videoen fra Hundvågtunnelen viser hvor ekstremt viktig skikkelig sikkerhet er. Hvordan i alle dager skal en få en brannbil inn i kloakrørert til Musk? Hvordan i alle dager skal en klare å dra nok luft gjennom tunnelen til å la folk rømme trygt? Har du noen eksempler på hva som gjør videoen god? Den er jo full av faktafeil, som du er med på å belyse. LOL. Hvis tunnelen er en skam så må jo Las Vegas skamme seg siden det var de som valgte løsningen. De hadde flere andre tilbud å velge mellom. Hvis du lurer på hva som skjer om det blir brann, så kan du jo prøve å finne ut av det fremfor å bare synse? Vegas Loop ble bygget i nært samarbeid med brannvesenet: 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 tommyb skrev (På 11.1.2022 den 11.30): "Instead of moving more than 4,000 passengers an hour, the constrained system could limit the capacity to less than 1,000, exposing TBC to hefty penalties for missing contractual targets." Under CES fraktet systemet flere enn det per time. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 The Avatar skrev (På 11.1.2022 den 13.54): Å skalere med å bygge fleire tunnelløp er akkurat det same som å bygge fleire køyrefelt. Ved å flytte køyrefelta under bakken så frigjer ein riktignok areal på bakkenivå som kan brukast på andre ting. Skal ein ha mange køyrefelt så er uansett vanleg veg meir plasseffektivt ettersom kvart køyrefelt kan ligge heilt inntil kvarandre. Skal du ha fleire tunnelløp så må det både reknast med at tunnelløpet er breidare enn eit køyrefelt og ein må ha tilstrekkeleg med avstand mellom tunnelløpa til at ein ikkje risikerer kollaps. Skal ein bore mange hol tett i tett og deretter bygge bærande søyler som i ein gigantisk fjellhall så blir det veldig dyrt å bygge. Den einaste fornuftige måten å skalere slik at kapasiteten blir auka er å ha fleire bilar etterkvarandre utan å måtte bygge meir infrastruktur. Disse bilane kan godt være lengre slik at det er plass til fleire passasjerar per bil, for å spare inn behovet for å ha nok avstand til å unngå kjedelkollisjon så kan bilane med fordel lenkast saman. Og når bilane likevel er lenka sammen så kan ein produsere passasjerbilane billegare utan batteri og motor då ein kan ha ein dedikert trekk-bil fremst som kan stå for all framdrifta og være lokomotivet som drar alle passasjerbilane, eller vognene om du vil. Men dette er jo ikke en vanlig kjørevei. Det er et "lukket system" med en definert kapasitet med et definert antall biler. Og hvis man ønsker mer kapasitet, bygger man flere tunneler. 1 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 HåkonN skrev (På 12.1.2022 den 11.47): Når det gjelder troverdigheten og leveringsdyktigheten til Musk: "Proof of concept"....greit. "the proposed tunnel would provide proof of concept for a zero-emissions, high speed, underground, alternative means of transit for personal vehicles and/or single-rider use." Du må jobbe litt med kildekritikken din. Som jeg tidligere har vist, har ikke Thunderf00t peiling på hva han snakker om. Han blir stadig tatt i løgn og selv grunnleggende, enkle feil. Sitat Dette minner om Theranos. Theranos hadde (selvsagt) ikke produktet, så de lagde en dummy basert på eksisterende oppfinnelser. På den måten kunne de fortsette å spille keiserens nye klær. Offisielt var lovnadene nærmest levert...."bare se på denne fine boksen"....i praksis hadde man kopiert konkurrentenes oppfinnelse, og bygget den om slik at den fungerte dårlig. Fansen dånet av beundring hver gang Elisabeth Holmes snakket også. Enhver kritikk ble avskrevet som trolling og idiotforklart. Pengene strømmet inn. Dette minner om Theranos, bortsett fra at det ikke minner om Theranos i det hele tatt siden Theranos ikke hadde noe reelt produkt? Litt selvmotsigende her kanskje? Faktum er at Vegas Loop eksisterer, og det fungerer, og det ble levert i henhold til kontrakten. Det går ikke an å spamme seg bort fra det med videoer laget av griftere som gjentatte ganger er avslørt som bløffmakere. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 debattklovn skrev (På 12.1.2022 den 14.28): Ta en tunnel der biler kan kjøre gjennom, og gjør den verre ved at -Kun personbiler kan kjøre gjennom ikke lastebiler/busser -Bilene må gå på skinner -Folk får ikke lov til å kjøre selv Konstnadseffektivt bruksområde. Spennende annerledes teknologi. 🤦♂️🤦♀️ Det vil komme kjøretøy med kapasitet til å ta flere personer om gangen. Får folk lov til å kjøre t-baner eller busser selv? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 HåkonN skrev (På 12.1.2022 den 14.33): iPhone brukes ofte i disse diskusjonen som en analogi. Ikke ubegrunnet. iPhone var umiddelbart en av tidenes tech-suksess. Å slenge "iPhone"-brandingen inn i diskusjonen gir jo positive assosiasjoner. Men....i motsetning til iPhone, er dette produktet kun demonstrert på tegneserier og støttes ikke av utregninger eller publisert faglitteratur. Apple hadde et ferdig produkt på produksjonsbåndet under presentasjonen, og deres "proof of concept" var produktet i seg selv. iPhone ble latterliggjort og angrepet og erklært som en flopp av mange "eksperter". Det ble påpekt at den ikke støttet MMS, at den ikke hadde fysisk tastatur, at den var dyr, osv. Alt var argumenter for at Apple hadde bommet totalt. Men Apple jobbet videre med iPhone, og kundene elsket den også fra starten. På samme måte ser vi at de som faktisk bruker Vegas Loop elsker den, mens "ekspertene" sitter på sidelinjen og rakker ned på hele greia. De ser ikke at dette bare er starten. De ser ikke at de reisende allerede elsker det. De ser bare begrensninger i sitt evige trangsyn. De bruker all sin tid på å angripe og rive ned, fremfor å prøve å være positive og se mulighetene. Ja, den opprinnelige iPhone var Apples "proof of concept", og ble kraftig kritisert, men kundene elsket den. Akkurat som første steg av Vegas Loop er kraftig kritisert, men de reisende elsker den. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) debattklovn skrev (På 12.1.2022 den 20.39): En vanlig norsk veitunnel er overlegen Musks dødsfelle vegas loop på alle tenkelige måter. Så er Las Vegas Fire Department inkompetente da? Eller korrupte? Siden de aktivt tok del i utviklingen av systemet, mener jeg, og går god for det. Du vet kanskje bedre enn brannvesenet selv? Sitat Musk har altså klart å "finne opp" tunnelen på nytt, bare mye verre. Veldig bra! Ja, og Apple fant bare opp smarttelefonen på nytt. Akkurat det samme som før, bare mye verre (ikke MMS, ikke fysisk tastatur, osv.). Vi ser hvordan det gikk. Men det Elon Musk har gjort er at det er mye billigere å bygge disse tunnelene, og at det tar mye kortere tid. Jeg husker ikke om det hver km med Boring-tunnel kostet en tiendel eller en hundredel av en tradisjonell tunnel, men det var slike størrelser det var snakk om. Endret 15. januar 2022 av hekomo 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Roger Moore skrev (På 12.1.2022 den 22.45): Se på hva du selv skriver. 3.generasjon TBM skal være 15 ganger raskere. Jaha? Ble Roadster 2.0 levert i 2019? Ble det gjort kyst til kyst tur på nivå 5 med selvkjøring i 2017? Tjener SpaceX penger (ingen utenfor selskapet har fått sett regnskapet). Leverer tunnelen i Las Vegas det den lovte? Løy Musk da han påstod at Unsworth var pedofil? Musk er flink til å drømme og å komme med påstander. Pluss at han er latterlig flink til å manipulere massene. Skremmende flink. Ser du mønsteret? Det du viser til er fra en fyr som er tatt i løgn etter løgn etter løgn. At produkter blir forsinket er ikke løgn. Hva har det om SpaceX tjener penger eller ikke med løgn å gjøre? Ja, tunnelen i Las Vegas leverte det den lovte i henhold til kontrakten og anbudet TBC kom med. Husk at TBC også ble ilagt begrensninger av myndighetene, så de kunne ikke gjøre akkurat som de ville. Så hvor er løgnene? Du kom ikke med et eneste gyldig eksempel på løgn. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 hekomo skrev (25 minutter siden): Nå testet de kapasiteten og nådde det lovede 4400 med systemet som det ble bygget: Det var en nøye koreografert test med 300 frivilllige(Musk-fans?). Sier like lite om kapasiteten som om man skullle presset 8 personer inn i en VW Boble. Den reelle kapasiteten er langt lavere og allerede har man trafikkork. Tenk å sitte i stillestående kø inne i en av disse brannbombene i en klaustrofobisk tunnell. Er det i det hele tatt mulig å åpne døra og komme seg ut? Katastrofe waiting to happen. Du var også rimelig sikker på at dette skullle bli utvidet. Men nå ser det ut til at selv politikere har skjønt at det å ha en person på full lønn til å kjøre én passasjer frem og tilbake i en 2,5 km lang tunnel ikke er helt superfremtidsrettet. Sånn med tanke på at man hadde mer effektive transportløsninger for 200 år siden. Denne Boring-tunnelen er som å gå fra datamaskiner til papir, blyant og ringpermer. https://finance.yahoo.com/news/elon-musk-tunnel-system-works-174101804.html "“Negotiations have proved challenging,” said Carrie Schindler, director of transit and rail programs for the county transportation authority, during a public meeting on Thursday. She said that although the Boring Co. originally proposed autonomous vehicles, it was “no longer committing to autonomous technology,” which would affect the county’s budget for the eventual operation of the project. Autonomous technology had once been a key selling point of Boring Loop systems." 1 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) uname -i skrev (7 minutter siden): Det var en nøye koreografert test med 300 frivilllige(Musk-fans?). Sier like lite om kapasiteten som om man skullle presset 8 personer inn i en VW Boble. Den reelle kapasiteten er langt lavere og allerede har man trafikkork. Tenk å sitte i stillestående kø inne i en av disse brannbombene i en klaustrofobisk tunnell. Er det i det hele tatt mulig å åpne døra og komme seg ut? Katastrofe waiting to happen. Du var også rimelig sikker på at dette skullle bli utvidet. Men nå ser det ut til at selv politikere har skjønt at det å ha en person på full lønn til å kjøre én passasjer frem og tilbake i en 2,5 km lang tunnel ikke er helt superfremtidsrettet. Sånn med tanke på at man hadde mer effektive transportløsninger for 200 år siden. Denne Boring-tunnelen er som å gå fra datamaskiner til papir, blyant og ringpermer. https://finance.yahoo.com/news/elon-musk-tunnel-system-works-174101804.html "“Negotiations have proved challenging,” said Carrie Schindler, director of transit and rail programs for the county transportation authority, during a public meeting on Thursday. She said that although the Boring Co. originally proposed autonomous vehicles, it was “no longer committing to autonomous technology,” which would affect the county’s budget for the eventual operation of the project. Autonomous technology had once been a key selling point of Boring Loop systems." Ved test av kapasitet måler man maksimal kapasitet. Reell kapasitet avhenger av flere faktorer, for eksempel om det i det hele tatt er nok passasjerer til å utnytte kapasiteten. Og hvis du leser din egen link så ser du at det du siterer ikke handler om Vegas Loop i det hele tatt. Her er det som står om Las Vegas: "However, Las Vegas officials indicated they were satisfied with results last week. Numbers provided to Bloomberg by the Las Vegas Convention and Visitors Authority show that the transit system successfully transported some 15,000 to 17,000 people daily during CES, almost half the show’s attendees. According to the Boring Co., the average wait times at its three stations were less than 15 seconds. Rides took less than two minutes on average, in line with what the LVCVA predicted when reporters visited the site in April." Når du nå omtaler dette som en brannbombe så gjør du det mot bedre vitende: Så er Las Vegas Fire Department inkompetente da? Eller korrupte? Siden de aktivt tok del i utviklingen av systemet, mener jeg, og går god for det. Du vet kanskje bedre enn brannvesenet selv? Så: Din egen link viser at Las Vegas er fornøyd med systemet. Alt tilsier at det vil bli utvidet som planlagt. LVFD samarbeidet tett med TBC i utviklingen av systemet, og går god for sikkerheten. Endret 15. januar 2022 av hekomo 1 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 hekomo skrev (1 time siden): "However, Las Vegas officials indicated they were satisfied with results last week. Ingen liker å innrømme at de har blitt lurt trill rundt, aller minst politikere som har kastet bort felleskapets penger. Dette er jo noe den ambulerende parasitten Elon Musk har visst å utnytte gjentatte ganger. Det går helt klart frem av det jeg siterte at Las Vegas forventet noe helt annet av dette prosjektet nemlig autonomi og pods og alt mulig og dermed er skeptisk til å gå videre. Dette står i sterk kontrast til hva du og andre påstår, nemlig at dette molbo-opplegget var planen fra dag én. Se realiteten i øynene. De har laget 2,5 killometer asfaltert kloakktunnel. Det eneste som minner om dette århundret er at de har mange fancy LED-lys i forskjellige farger. Så kanskje vente litt med å snakke om Mars? 6 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 uname -i skrev (1 time siden): Ingen liker å innrømme at de har blitt lurt trill rundt, aller minst politikere som har kastet bort felleskapets penger. Dette er jo noe den ambulerende parasitten Elon Musk har visst å utnytte gjentatte ganger. Det går helt klart frem av det jeg siterte at Las Vegas forventet noe helt annet av dette prosjektet nemlig autonomi og pods og alt mulig og dermed er skeptisk til å gå videre. Dette står i sterk kontrast til hva du og andre påstår, nemlig at dette molbo-opplegget var planen fra dag én. Se realiteten i øynene. De har laget 2,5 killometer asfaltert kloakktunnel. Det eneste som minner om dette århundret er at de har mange fancy LED-lys i forskjellige farger. Så kanskje vente litt med å snakke om Mars? Ok, så når din egen kilde ikke sier det du påstår så begynner du å dikte opp at de egentlig ikke mener det de sier. Og så gjentar du bare ting du nå vet er direkte feil. Igjen, det var en anbudsrunde. TBC vant anbudet. De undertegnet en kontrakt med leveransespesifikasjon. LV har sagt at TBC leverte som avtalt. Da nytter det ikke at du påstår noe annet. Du svarte heller ikke på hvorfor du mener at LVFD tar feil. Vet du bedre enn dem? Ikke skjønner jeg hva dette med med Mars å gjøre heller. Hva er poenget med slike avsporinger? Jaja. 2 1 Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Hekomo: Du skriver mye, men det er lite innhold utover angrep på person, appeal to authority og voldsomt føleri. Jeg leste litt i den eneste kilden du har på alle dine påstander, og leser bare mer av det samme. Men nå har du sjansen til å snu på dette. Fortell hva i klippet til Thunderf00t som er faktuelt feil. Joda, Theranos hadde produkter og tjenester. Det var bare at de ikke stod i stil til lovnadene. Høres det kjent ut? iPhone er du på bærtur med. Årsaken til at iPhone ikke hadde MMS, var at MMS ikke var tilgjengelig i USA. Det var heller ikke lovt. iPhone var et premium tech-produkt der kundene ikke ble forespeilet noe før lansering. Tunnelen til Musk har nær sagt bare ulemper ift. større tunneler. Og nær sagt ingenting av visjonene er levert. Alt vi har fått er noen saktegående biler (av kun 1 merke og modell) med sjåfør som kjører gjennom et klaustrofobisk sugerør uten rømningsveier. 1/100 del prisen av en vanlig tunnel? Tøys og tull. TBM (som er en veletablert teknologi, ikke Boring sin oppfinnelse) er mye billigere enn tradisjonell sprenging. Norske rapporter sier noe under halve kostnaden per meter. Å bore en 2-felts (!) riksvei under Hardangervidda komplett med alt du trenger av sikkerhet er kun marginalt dyrere per meter enn Boring sin tunnel i LA (SCS AS). Og den fungerer til så mye mer enn kolonner av saktegående Tesla taxi. 2 3 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 On 1/15/2022 at 2:39 PM, hekomo said: Du må jobbe litt med kildekritikken din. Som jeg tidligere har vist, har ikke Thunderf00t peiling på hva han snakker om. Han blir stadig tatt i løgn og selv grunnleggende, enkle feil. Ærlig talt, du har kun kommet med feilaktige personanklagelse rmot thunderf00t og når flere bruker har spurt deg om du kan hoste opp noen faktafeil fra hans side så har det vært stille som i graven fra din kant. Quote Dette minner om Theranos, bortsett fra at det ikke minner om Theranos i det hele tatt siden Theranos ikke hadde noe reelt produkt? Litt selvmotsigende her kanskje? Theranos hadde også reelle produkter, men løy også om sine produkters kapabiliteter som Musk gjør. 3 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå