Fibonacci Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg planlegger en utenlandstur, og har funnet noen billige billetter. På Norwegian sine nettsider kan man velge mellom LowFare og LowFare+, som koster neste fire hundre kroner ekstra. Med vanlig LowFare får man bare ta med en skoeske som håndbagasje, men med LowFare+ får man ta med både stor (normal) håndbagasje og innsjekket bagasje. Jeg er såpass rutinert at jeg aldri reiser med innsjekket bagasje, så har ikke lyst å betale nesten 800 kr ekstra tur/retur for å ta med en vanlig håndbagasje. Kan man kjøpe bare håndbagasje (ikke innsjekket) i etterkant, eller må man kjøpe LowFare+? Sjekker de eventuelt hvilken billett man har når man går om bord? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Det er vel vesentlig dyrere å legge til bagasje på flyplass etter biletten er bestillt. Sist jeg reiste betalte jeg vel 250kr eller noe slikt pr vei for en ordinær innsjekket bagasje. En sekk under setet hadde jeg også uten at noen klaget på det. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 5. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2022 Ser nå at det står på nettsiden til Norwegian at man kan kjøpe håndbagasje i tillegg med LowFare, og at det koster 70-100 kr for utenriksreiser. Satser på at det er korrekt 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå