Diskusjon.no Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Berøringssensorer skal visst være nok. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Eg blir imponert om denne krana verkeleg klarer å tappe rett innstilt temperatur når ein tek hendene under utan at krana også tapper ut det kalde vatnet som står i røra eller har varmeelement i sjølve krana. Det hjelp ikkje så mykje om blandebatteriet har passeleg innstilling når du uansett får iskaldt vatn rett i hendene. Med eit vanleg blandebatteri så opner ein krana fyrst, lar vatnet renne nokre sekund, og deretter tek hendene under krana når varmevatnet har komt frå beredaren og heilt fram til vasken. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Jeg kan allerede bruke en app for alt jeg gjør med min Grohe Blue kjøkkenkran. Men likevel bruker jeg alltid krana. Løsningen har filtrering, kjøling og bobler. Valgte ikke kokeløsningen. Vannfiltrering/bobler betjenes via en berøringssensor på krana eller også via app. Jeg kan fylle nøyaktig mengde og temperatur i et glass. Endret 5. januar 2022 av Theo343 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Stemmestyrt vannkran? Bør ikke stemmestyringsteknologien faktisk bli brukende før man tar den i bruk til sånt? Min erfaring med Alexa, Google, Siri og alle de der er at de er morsomme å spørre om hva reven sier og om de har sett Game of Thrones, men jeg har enda til gode å faktisk finne noen av dem hjelpsomme. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) Å slå av og på lys med stemmestyring fungerer nok helt greit. Samt å spille sanger eller se på TV. Men for meg blir det enklere å trykke på knappen Jeg liker heller ikke å ha 24/7 aktive mikrofoner som lytter etter kommandoer hele tiden så jeg deaktiverer alltid den funksjonaliteten. Jeg er mer tilhenger av smartstyring hvor man kan programmere hvordan ting skal oppføre seg. Endret 5. januar 2022 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå