Gå til innhold

Dette er spillene du får med Xbox Live Gold og PlayStation Plus i januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gringorilla skrev (1 time siden):
Knetten82x skrev (På 4.1.2022 den 19.33):

Skulle nesten tro Playstation valgte ut spill etter hva eg har eller ikke🤣

Er dette spill du har da? Eller ikke? Deep Rock hadde i alle fall lansering samme dag, så det kan du vel ikke ha hatt (med mindre du har det på PC). Kanonspill forøvrig.

Det har vært ute på PC og Xbox i årevis. Mulig det er der Knetten har kjøpt det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gringorilla skrev (På 1/27/2022 den 9.12):
Knetten82x skrev (På 1/4/2022 den 19.33):

Skulle nesten tro Playstation valgte ut spill etter hva eg har eller ikke🤣

Er dette spill du har da? Eller ikke? Deep Rock hadde i alle fall lansering samme dag, så det kan du vel ikke ha hatt (med mindre du har det på PC). Kanonspill forøvrig.

Hei😊 Vet er en stund siden, men ja har nesten alltid alle spillene🙂 Hadde ikke det du nevnte seff.Kan være at eg har det til ps3. Har en rundt 600 700 spill der. 958 nedlastinger men alle er ikke fulle spill så ca 600 700 stk. Så kan være eg har det og faktisk😀 Men eg liker at Sony gir ut så gode spill som dei gjør hver mnd selv om eg skulle ha dei. Da det er mange som kanske ikke har dei og som dermed går dei "gratis"👍🙂

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (21 timer siden):

Hadde ikke det du nevnte seff.Kan være at eg har det til ps3. Har en rundt 600 700 spill der. 958 nedlastinger men alle er ikke fulle spill så ca 600 700 stk. Så kan være eg har det og faktisk😀 Men eg liker at Sony gir ut så gode spill som dei gjør hver mnd selv om eg skulle ha dei. Da det er mange som kanske ikke har dei og som dermed går dei "gratis"

Ja, absolutt kjekt at flere får prøvd de gode spillene man allerede har kjøpt selv. Men jeg sitter selv på ca 1500 PS3-spill, 800 PS4-spill, og 50 PS5-spill, og selv jeg finner nesten alltid en hidden gem fra PS Plus. Denne gangen i Deep Rock Galactic. Mitt tips er derfor å i det minste prøve alle spillene som kommer. Har fått meg noen positive overraskelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...