TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Er det noen som vet hva dette er? Jeg får det hver gang jeg streamer. 😳 Har en mistanke, men er usikker om den stemmer. 🙄 Mistanken min er at jeg er smittet av en slags bot-virus, som gjør om andres sine chat blir uforståerlig. Jeg skal sjekke ut dette nærmere med en test stream om det stemmer. Endret 5. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Det kan se ut som det ikke stemte det jeg mistenkte. 🙃 Men jeg skjønner ikke hva som er årsaken til en så chat post, da. 🙄 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Det var enda godt at det jeg mistenkte ikke stemte, har fått testet det to ganger nå. 🙂 Men jeg skjønner fremdeles ikke hva det der er for noe!! Er det noen som vet hva den chat-posten er for noe? Er det noe jeg trenger å bekymre meg for, eller hva? Jeg er i det minste trygg på å rapportere det, siden mistanken min ikke stemte. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Det er en spambot som forsøker å poste en link, men linken blokkeres. Sjekk under Settings ->Community i Youtube studio at "Block links" er aktivert. Du kan også forsøke å legge inn blokkerte ord der, f.eks. "vun.". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2022 mobile999 skrev (1 time siden): Det er en spambot som forsøker å poste en link, men linken blokkeres. Sjekk under Settings ->Community i Youtube studio at "Block links" er aktivert. Du kan også forsøke å legge inn blokkerte ord der, f.eks. "vun.". Nice, takk. 😃👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2022 mobile999 skrev (15 timer siden): Det er en spambot som forsøker å poste en link, men linken blokkeres. Sjekk under Settings ->Community i Youtube studio at "Block links" er aktivert. Du kan også forsøke å legge inn blokkerte ord der, f.eks. "vun.". Jeg klarer ikke å finne frem. 😳😳 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Du skal klikke på "Channel status and features" (ref. bildet ditt). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) mobile999 skrev (1 time siden): Du skal klikke på "Channel status and features" (ref. bildet ditt). !!! Kan du vise meg med bilde? Glem det der, jeg tror jeg skjønner nå. Endret 4. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) Yes, jeg fant frem nå. Da var denne saken løst. Takk for hjelpen @mobile999. 😃😃 Endret 5. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå