BearThor Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Hei. Har nå testet DT770 Pro 80 ohm og DT990 Pro 250 Ohm sammen med Steinberg UR12 og Sound Blaster X-FI HD både hos meg og min bror. Hjemme på min PC blir det så høyt at jeg nesten ikke klarer å ha det på maks. Men hos min bror føles det ut som 50% av det jeg hører hjemme hos meg. Vi har begge stasjonære maskiner med Windows 11, vi har sjekket alt vi kan om lydinnstillinger i windows uten å finne noen god grunn hvorfor det er lavere hos han. Vi har sjekket: Lydinnstillinger i kontrollpanel Volum mikser Spatial sound av/på. Andre lydenheter er disablet. Nyeste driver til Steinberg UR12 og Sound blaster. Noen som har flere forslag vi kan teste? Endret 3. januar 2022 av BearThor Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Brukte du 80 ohm og han 250 ohm ? Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 22. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2022 vidor skrev (24 minutter siden): Brukte du 80 ohm og han 250 ohm ? Omvendt. ville jo tro at hannes forsterker er mye bedre enn min. Han kjøpte de sammen på en musikk forretning og ble anbefalt steinbergen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 På Win7 var det noe volum-greier som var gjemt bort i system-settings for lydkortet som kunne dempe max volum selv om tray-mixer stod på max, men har ikke sett noe sånt i Win10, og vet ikke hva som er gjort på Win11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå