SoulRunner9 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Hei, Vurderer å kjøpe noen tennis racketer fra Kina via Alibaba. Hvordan gjøres dette mtp mva? Er det bare å bestille som man gjør ellers, og betale frakt direkte til selskapet som er ansvarlig for frakt? Takk for svar Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Kjøp fra aliexpress.com De inkluderer moms. Da slipper du å tenke på det. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Har aldri hatt problemer med dette fra Aliexpress. Forrige gang jeg kjøpte noe fra Amazon ble det krøll, og krav om dobbel MVA + fortollingsgebyr. Men det var lenge siden, så rett før jul tenkte jeg at de kanskje har klart å få orden på dette, og jeg prøvde derfor å kjøpe på nytt fra Amazon. Men samme trøbbel som sist. Blir avkrevd både MVA og gebyr... => Minne meg selv på at jeg aldri skal kjøpe noe fra Amazon, og fortsette med å kjøpe fra Aliexpress eller direkte fra butikker i utlandet. Endret 8. januar 2022 av KalleKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå