Danser_med_rever Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis det fins, er det stor forskjell på hva man kan få solgt for på f.eks. qxl? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har ikke hørt om det, men QXL er jo et ganske bra sted det da. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ja det er nok det, men jeg har aldri solgt noe på nett før, og har hørt at Klart Svar kjøper inn brukte mobiler... Er det sant? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nei jeg tror desverre ikke det. Men du kan vel selge det her på amobil og Lenke til kommentar
OleP Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja det er nok det, men jeg har aldri solgt noe på nett før, og har hørt at Klart Svar kjøper inn brukte mobiler... Er det sant? klart svar i trondheim gjorde ihvertfall det tidligere.. er litt usikker på om dem gjør det nå. finnes også en mobilshappe i oslo som tar innbytte. (husker ikke navnet) Lenke til kommentar
oizann Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 De fleste Bs (borg svakstrøm) kjøper brukte tlfer,og gir innbytte.men kan absolutt ikke anbefale det,da du garantert vil få tilbud om en pris som er til og grine av. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 OK.... Da blir det vel amobil hvis jeg skal selge, synes det er lettere/mer oversiktlig enn på qxl. Hvis noen har lyst på en 3300, følg med på bruktmarkedet framover da! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 OK.... Da blir det vel amobil hvis jeg skal selge, synes det er lettere/mer oversiktlig enn på qxl. Hvis noen har lyst på en 3300, følg med på bruktmarkedet framover da! vist bildet i avataren er deg. så kjøper jeg den og henter den personlig Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 vist bildet i avataren er deg. så kjøper jeg den og henter den personlig Hehe, det er nok ikke meg, nei ...Er heller drømmedama mi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Selg på qxl. Der får du mer for din telefon enn andre steder. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mange butikker her i oslo som tar brukt i i bytte! Ligger overalt, veit om en på st.haugen, 1 på grünerløkka og flere nede i sentrum!! Må vel nevnet at dette ikke akuratt er kjede butikker da! Så prisen du får veit jeg ikke noe om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå