Gå til innhold

3 nye Half-Life 2 screenshots.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trodde dem som hadde testa den lekka versjonen hadde bevist at de "AI" bevegelser man fikk se i den demoen var scripta til tusen?

Scripta til tusen?

Ja, det kan bety at de setter opp waypoints på hvor de skal gå osv...

Også går de nøyaktig samme veien hver gang man spiller banen om igjen. F.eks på Unreal Tournament er ikke botene scripta noe særlig.

Lenke til kommentar

Er enig i at bildene er bra, men må nok si at jeg har sett bedre bilder av HL2... :(

Jeg tviler også på at vi i det hele tatt får se det siste bildet i spillet, kanskje i en video, men ikke i vanlig gameplay tipper jeg. Grunnen er at grafikken her er betydelig bedre enn på andre bilder av HL2. Then again, det er jo bare jeg som tipper... :blush:

Lenke til kommentar
De tre screenshotene her er ikke nye i det hele tatt, de har ligget på gamespot i to uker nå, dårlig post.

Og bare til opplysning så er det jo ikke alle som sjekker gamespot flere ganger i uka heller.

Til din opplysning så vil jeg tilføye at jeg sjekker gamespot en gang i uken :laugh:

Fortsatt så finner jeg din link til tre "nye" screenshots som gamle, hvor lattis er ikke det? Jeg har foresten sett at du linker til gamespot med mer enn 3 anledninger så det er tydelig at du liker deg der. Ikke noe negativt men det er ikke vits å poste ting som vi har sett før. De som svarer har sikkert ikke sett dem (de fleste ihvertfall). :thumbs: OWNED

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
De tre screenshotene her er ikke nye i det hele tatt, de har ligget på gamespot i to uker nå, dårlig post.

Og bare til opplysning så er det jo ikke alle som sjekker gamespot flere ganger i uka heller.

Til din opplysning så vil jeg tilføye at jeg sjekker gamespot en gang i uken :laugh:

Fortsatt så finner jeg din link til tre "nye" screenshots som gamle, hvor lattis er ikke det? Jeg har foresten sett at du linker til gamespot med mer enn 3 anledninger så det er tydelig at du liker deg der. Ikke noe negativt men det er ikke vits å poste ting som vi har sett før. De som svarer har sikkert ikke sett dem (de fleste ihvertfall). :thumbs: OWNED

Ingen andre enn deg her som har gitt utrykk for å ha sett "alt" før.

Og uansett om jeg har linka til gamespot før så betyr ikke det at jeg liker meg så veldig mye mer der enn andre plasser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
synes ikke de er så sjokkerende bra, har sett bedre fra hl2

edit:dog det siste bildet likte jeg :)

Har tsta mappet som det bilde viser! det er peeeent! :D Har leaked HL2.

Vannet i HL2 er noe av det beste jeg har sett! Utrolig..

Takk, der mistet jeg alt respekt for deg... Ikke det at jeg respekterte deg før det innlegget da...

Anyway = :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ikke det at jeg respekterte deg før det innlegget da...

Hva pokker er greia her? Alle prøver å skape seg litt status med å disse andre? Greit jeg skjønner det var dumt med med Hl2 alphaen, han fortjente ris for det, men det får da være måte på. Syntes det du skrev var ganske teit for å være helt ærlig. Forumene er inget sted for å disse folk, og da hører heller ikke kvasi-skarpe dustekomentarer hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...