Windoge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 http://www.gamespy.com/screenshots/pc/halflife2/january04/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) synes ikke de er så sjokkerende bra, har sett bedre fra hl2 edit:dog det siste bildet likte jeg Endret 9. januar 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Joa, men verdt og dele til Half-Life 2 fans Liker at man har mange medkjempere med ekstremt god AI. Bildene viser litt av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 viser bildene ekstremt god AI ? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 bildene har da ikke så mye å skryte av.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 det siste, 03 bildet kan man skryte en del av. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Spillet blir nok bra! Men når jeg så det første bilde der tenkte jeg på Halo stil med engang, ikke den gode gamle hl følelsen. Stort våpen slik ut03 stil også, løpe, skutte, løpe enda mer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 viser bildene ekstremt god AI ? Nope, bare at man har medhjelpere. Det med AI har jeg bare hørt. Og sett det på trailers da. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Synes det ser veldig bra ut jeg. Spesiellt det siste bildet. Håper ikke vi blir gamle før det kommer ut... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Liker dårlig de våpnene vi ser ut til å måtte bruke. I 1'eren brukte du stort sett vanlige våpen, men du fikk et par sci-fi våpen. HL2 ser det ut som situasjonen er snudd på hodet. Kuler og krutt er og vil alltid være mer morro enn laser! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kuler og krutt er og vil alltid være mer morro enn laser! Helt enig. Mye mer morro og se at fienden ligger der gjennomhullet av kuler i steden for at han bare blir sprengt vekk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Fortvil ikke. Half-Life 2 vil ha en rekke med disse "realistiske" våpnene Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi får gjensyn med de fleste våpnene fra HL1, så det skal nok bli kos Shotgun, smg'en og revolveren dukker alle opp igjen, og de var alle mine favoritter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Liker dårlig de våpnene vi ser ut til å måtte bruke. I 1'eren brukte du stort sett vanlige våpen, men du fikk et par sci-fi våpen. HL2 ser det ut som situasjonen er snudd på hodet. Kuler og krutt er og vil alltid være mer morro enn laser! det er flere vanlige våpen enn "supervåpen" for å si det på den måten. samtidig er ikke supervåpnene noe ala masse grønt gørr som spyles ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dersom det blir for masse sci-fi våpen og drit så kjem noken sikkert til å lage ein mod ala CS som har meir jordnære våpen. Ang AI synest eg ikkje de burde bruke for masse ressurser på dette, de fleste kjem jo til å spille online uansett. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi får gjensyn med de fleste våpnene fra HL1, så det skal nok bli kos Shotgun, smg'en og revolveren dukker alle opp igjen, og de var alle mine favoritter Kubein! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Men blir lite av nytelsen når spillet aldri kommer Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 gleder meg jeg også...bare det kommer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå