LaredoZ Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Noen som vet hvordan jeg får tatt ut disse boltene? Har løsnet de, men de går bare rundt og rundt. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Hva er på andre siden av de? Om det er mutter der, hold igjen den når du skrur. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Hvis du skrur og skrur uten at de går ut er det vel gjengene på innsiden som er ødelagt. Skal du montere det igjen eller kaste det? Videre svar er litt avhengig av hva du skal videre med bordet. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Prøvd å dra de ut med en gang eller noe? Lenke til kommentar
LaredoZ Skrevet 8. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2022 Disse boltene får jeg ikke ut. De på ikea viste ikke, de mente jeg kunne reklamere på det. Forsøkte å dra ut med en rørtang mens jeg skrur ut med umbrako, men da er det vanskelig å skru med umbrakoen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Det blå stoffet på skruene er en form for loctite men det ser jo egentlig ut som det bare er å skru? Veldig rart om det skal være et problem på samtlige av skruene Lenke til kommentar
LaredoZ Skrevet 20. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Var i kontakt med kundeservice igjen ang reklamasjon. Han sa at generelle varer som dette skrivebordet kjøpt på ikea, er for kun å montere opp, ikke for å demontere (rart de sa dette da jeg snakket med de i billig kroken i butikken). Gjengene på innsiden av stålrammen er ødelagt ja. Jeg kan evt kjøpe nye stålrammer eller bare sveise vingene fast i ramma, noe som jeg har tenkt til å gjøre. Endret 20. januar 2022 av LaredoZ 1 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 En nebbtang på yttersiden og bruk litt kraft. Hvis den bare glir, så teiper du noe kraftig rundt skruene, og bruker nebbtanga da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Det er nok ikkje mange gjengene skruene går inn i, så om ein drar til litt ekstra ved montering er det fort gjort å rive opp gjengene. Eg har for øvrig lagt merke til at fleire IKEA-møblar kjøpt i seinare tid ikkje er designet for å kunne demonterast, eller vare for den del. Det er billeg og har ofte kort levetid ved normal bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå