NoBo Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Før jul var det et innslag på Distriktssendingen til NRK om at det sendes mye pakker før jul. Ikke noe overraskende i seg selv men det jeg stusset over var følgende: Har aldri kjøpt noe fra nytelse.no men sender de virkelig ikke pakker i anonyme esker med en ‘kryptisk’ avsender? Eller er det rett og slett de ansatte på postterminalene som lærer seg å skjønne hvem avsender er og hva innholdet kan være? At de eksplisitt sier «Sexdukker. - De er tunge.» tolker jeg som at innholdet neppe er godt innpakket. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Posten ansatte på terminalen vet jo hvem som leverer inn pakker. Det blir jo levert inn i samlet volum noen ganger i uka fra bedriften. Avsender kan heller ikke være helt anonym, på merkelapp om avsender og mottaker. Vi snakker ikke om sending av harde narkotiske stoffer, selv om noe av dette sikkert gir eufori 😊 Tipper de sender anonymt med å bruke nøytral pakke og tape. Nøytral pakke bruker mange store firma, ofte har flere firma logo/navn på pakketeipen på esken. Husker jeg så innslaget, tenkte da mest på at det var fantastiske positive jenter med energi og utstråling. Måtte sjekke nytelse og hva det stod om vekt av dukke. 40 kg pluss emballage er jo tungt til å være en pakke som går igjennom transportbånd og løftes av/på. Hvis pakken i tillegg ikke er så gripevennlig så er det ikke rart ansatte merker seg den. Endret 4. januar 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå