-Siberian- Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg har nettopp fått beskjed om at jeg kan laste ned Windows 11, men jeg tenker at første versjon kanskje er noe røff i kantene, og at det derfor kan være greit å vente til de får luket bort det verste? Eller? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Windows11 har vel vært ute en stund nå? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 -Siberian- skrev (4 minutter siden): Jeg har nettopp fått beskjed om at jeg kan laste ned Windows 11, men jeg tenker at første versjon kanskje er noe røff i kantene, og at det derfor kan være greit å vente til de får luket bort det verste? Eller? Prøv det, liker du det ikke kan du gå tilbake Har ikke pc som kan kjøre det, hadde brukt det ellers Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 4 minutes ago, sedsberg said: Windows11 har vel vært ute en stund nå? Men tror ikke de har gjort justeringer på opprinnelig versjon enda. Build 21H2 står fortsatt som eneste versjon. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Går ut i fra det likevel er en god haug med oppdateringer til 21H2. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Windows 11 tilbyr ikke noe jeg savner i Windows 10, så jeg for min del har det ikke travelt med å bytte. Jeg oppgraderer når tiden kommer, men ser ingen grunn til å ha hastverk. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Så langt har alle tester jeg har sett vist at windows 11 gir redusert FPS i de aller fleste spill. Ikke mye, men likevel kjedelig å miste ytelse. Dette skyldes nok flere prosesser som kjører i bakgrunnen på w11 vs w10, så tvilsomt om dette vil bli "fikset". Men klart det finnes programmer/spill som også kjører bedre på w11. Har ikke oppdatert ennå pga dette selv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 skal man gå tilbake må man gjøre det innen 10 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå