mobile999 Skrevet 11. november 2022 Rapporter Del Skrevet 11. november 2022 Heia Günther! 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. november 2022 Rapporter Del Skrevet 11. november 2022 Ganske sprøtt å ha p20 og p1 i kvalifisering. Det går nok noen år mellom hver gang. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Knall race Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Spennende ja! Interlagos leverer som vanlig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Interlagos leverer alltid. Deilig at George tok sprintløpet. Blir spennende å se om noen klarer å holde Max bak seg i morgen eller om det blir en ny walk in the park. Nå fikk vel Sainz en penalty og, så da flyttes Max opp til 3. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Verstappen var uendelig ego som vanlig ja, selv med alt Perez har gjort for ham... Wow. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Dennis Hauger blir reserve i Formel 1 neste sesong Det norske motorsporttalentet Dennis Hauger skal neste sesong være reserve for Red Bull-systemet i Formel 1. Det sier Red Bull-rådgiver Helmut Marko til Autosport. – Vi vil ha flere reserveførere. Hauger vil være en av dem. Vi vil se hvordan starten på sesongen går, men av de yngre vil det være to eller tre, sier han. Hauger er inne i sitt første år som Formel 2-fører, men vil neste sesong i tillegg være reserve om noen av Red Bulls førere i Formel 1 ikke kan delta i noen løp. Både Red Bull Racing og AplhaTauri er en del av Red Bull i Formel 1. Hauger er en del av lagets juniorsatsing og var også det da han vant Formel 3-mesterskapet i fjor. (©NTB) Endret 12. november 2022 av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Da må han fikse superlisensen så han kan få kjøre litt også! Kjedelig å bli "benka" hele året fordi Max eller Perez aldri blir syke.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Bytex skrev (10 minutter siden): Da må han fikse superlisensen så han kan få kjøre litt også! Kjedelig å bli "benka" hele året fordi Max eller Perez aldri blir syke.. Han får testkjøre biler, hjelper litt det og.. Endret 12. november 2022 av Jarmo Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Ratleto skrev (2 timer siden): Verstappen var uendelig ego som vanlig ja, selv med alt Perez har gjort for ham... Wow. Fikk Verstappen beskjed om å slippe Perez forbi? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Han fikk ikke beskjed om det nei, men burde gjort det for å hjelpe Perez med å bli nummer to i VM? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 MartinF skrev (1 minutt siden): Han fikk ikke beskjed om det nei, men burde gjort det for å hjelpe Perez med å bli nummer to i VM? Man kan fint kritisere teamet for at de ikke ga beskjeden, men å kritisere å kalle en annen fører utrolig egoistisk fordi han ikke uoppfordret slapp en annen fører forbi under et sprintløp når han selv sitter i en skadet bil han prøver å halte hjem igjen begynner å gå over på monty python skalaen av surreal kritikk. 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2022 Rapporter Del Skrevet 12. november 2022 Aner ikke hva de har snakket om hos RedBull jeg, men så mye som Perez har gjør og har gjort for Verstappen, så skulle det bare mangle at Verstappen kan gi litt også når han har sikret VM-tittelen. Men nå var det Ratleto som kalte Max ego, ikke jeg. Jeg bryr meg ikke så mye om det ene poenget eller to som Perez ikke fikk. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2022 Rapporter Del Skrevet 13. november 2022 (endret) MartinF skrev (18 minutter siden): Aner ikke hva de har snakket om hos RedBull jeg, men så mye som Perez har gjør og har gjort for Verstappen, så skulle det bare mangle at Verstappen kan gi litt også når han har sikret VM-tittelen. Men nå var det Ratleto som kalte Max ego, ikke jeg. Jeg bryr meg ikke så mye om det ene poenget eller to som Perez ikke fikk. Hele poenget er at kritikken er latterlig, hadde Verstappen fått beskjed fra teamet om å slippe Perez forbi hadde jeg vært helt ombord at det var egent gjort å ikke gjøre det. Men å forvente at Verstappen skal ha kontroll over Perez sin situasjon og hva enn som skjer bak eller nær Perez i en race situasjon og helt egenhendig gjøre strategiske vurderinger helt uoppfordret, og dersom han ikke gjør det så er han en utrolig egoist, så begynner det hele etter mitt skjønn å bli noe komisk. Og ja, @Ratleto var den som nevnte dette, og er den som adresseres i den kontekst Endret 13. november 2022 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. november 2022 Rapporter Del Skrevet 13. november 2022 Hva ble det av diverse "starting procedure infringment" i sprinten (3/4 førere)? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. november 2022 Rapporter Del Skrevet 13. november 2022 Danny ass... Noob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg