Auto Asmodeus Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) OddZen skrev (1 time siden): Bytte ut Brasil med Rudskogen... Blir ikke tryggere enn det hvis det er trygghet man er ute etter 😆 Men det er alltid kjedelig med avlyst løp, til tross for at spenningen i F1 for årets sesong er litt tappa... Formel 1 på Rudskogen 😂 Fy faen for et show. Spenningen for min del blir de tre battlene under Red BUll: Mercedes vs Ferrari Alpine vs McLaren Alfa Romeo vs Aston Martin (jadda, og Haas vs Alpha Tuari, men hvem pokker bryr seg om disse da) Ingen av de "best of the rest"-plassene er avgjort og ligger relativt tett på hverandre, og her kan det bli kniving helt inn. Om noe så håper jeg på mer kameradekning fra F1 på disse oppgjørene fremfor å filme at Max at cruiser ubekymret inn til seier eller hvilken som helst jævla kjendis som er på tribunen. Endret 4. november 2022 av Retroman Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Retroman skrev (30 minutter siden): jadda, og Haas vs Alpha Tuari, men hvem pokker bryr seg om disse da Alle bryr seg vell litt om Haas? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Sjørøver skrev (43 minutter siden): Alle bryr seg vell litt om Haas? Eneste interessante med Haas for min del har vært hr Steiner og alle utsagnene hans. Fyren er en legende. Tror Haas blir mer spennende nå som de tilsynelatende har fått sponsorpenger nok til å nå budsjett-cap. Er lov å håpe at de oppnår litt mer til neste år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 https://www.sportskeeda.com/f1/news-2022-f1-brazilian-gp-clouds-threat-moved De kjører visst likevel Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Bytex skrev (2 timer siden): https://www.sportskeeda.com/f1/news-2022-f1-brazilian-gp-clouds-threat-moved De kjører visst likevel Har de tid til dette da? Var visst full kapitalisering av F1 i Las Vegas i helgen.. det amerikanske sirkuset er i gang. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Bytex skrev (5 timer siden): https://www.sportskeeda.com/f1/news-2022-f1-brazilian-gp-clouds-threat-moved De kjører visst likevel Har aldri stått noe om en eventuell avlysning på seriøse sider som Autosport, så det der var aldri noe annet enn spekulasjoner og rykter. Endret 7. november 2022 av Dragavon 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Gjør Lewis det bra i Brazil tror dere? Er det noen grid straffer som kan gjøre løpet litt spennende? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Sjørøver skrev (1 time siden): Gjør Lewis det bra i Brazil tror dere? Er det noen grid straffer som kan gjøre løpet litt spennende? Med disse værmeldingene kan det jo bli spennende om vi i det hele tatt får ett løp Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Slett.., Endret 8. november 2022 av Jarmo Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Sjørøver skrev (5 timer siden): Gjør Lewis det bra i Brazil tror dere? Er det noen grid straffer som kan gjøre løpet litt spennende? Lewis er god rundt Interlagos, ingen tvil om det. Blir det regn øker bare fordelen hans, mener jeg. t1 og t11 har vanskelige bremsesoner når det er vått, og der er Hamilton kanskje beste fører på griden. Så er det jo selvsagt et spørsmål om hvor konkurransedyktig bilen hans er i år. Mercedes virker å ha en bil som har mye downforce, og Interlagos er en high downforce track, men en skal også helst ha litt å flekse med på strekkene. Ser for meg at Mercedes kan kjøre fort rundt Interlagos i kvalifiseringsmode, men at de vil være sårbare i særlig siste sektor fra t12 til t1 under racet. Trenger jo ikke grid straffer for å gjøre Interlagos spennende. Korte rundetider med masse backmarkers å passere, samt gammeldags layout uten service roads pleier å gjøre jobben. I 2016 husker jeg det var safety car 5 ganger ute på banen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Jeg håper hvertfall det blir mere spennende, ikke at Max sitter og chiller 20 sekunder foran alle de andre og vinner som vanlig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Bytex skrev (5 minutter siden): Jeg håper hvertfall det blir mere spennende, ikke at Max sitter og chiller 20 sekunder foran alle de andre og vinner som vanlig. Bruker som sagt å være spennende, men anbefaler deg å finne andre battles å følge med på også. Er du bare opptatt av hvem som kommer p1, så går du glipp av mye moro. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) Hvorfor leser man nedenfra og opp? Det er bare F1 dette skjer. Ja, det, og Rawe Ceek da. Endret 11. november 2022 av Retroman 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Dassen skrev (På 8.11.2022 den 23.12): men anbefaler deg å finne andre battles å følge med på også Det er bare synd at de viser lite av det som er veldig spennende. Alonso mot vettel i Japan feks. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Hvordan ser værmeldingen ut for resten av helgen nå da? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Det ser ut til å bli "dansk" vær i morgen, men ikke på søndag. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Kmag på pole altså, for en kvalifisering! Årets beste 😁 1 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Helt rått! Og ikke bare flaks heller. 8 stk fikk prøve seg. På med Kmag capsen i hælja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg